شهرستانها

بخش فرهنگی دولت برای رفع مشکلات جهادی کار کند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:وظیفه مسئولین است که راه را بر جوانان برای یافتن مسیر حق هموارتر کنند و امیدواریم حال که در هفته دولت قرار داریم متولیان امور فرهنگی کشور به بزرگی مسؤولیت خود پی ببرند و کاری انقلابی و جهادی کنند
احمد علی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رابطه با دیدار رهبر فرزانه انقلاب در دیدار جمعی از مسؤولان و فعالان فرهنگی اظهار داشت: ایشان در آن دیدار بیانات ارزنده‌ای داشتند که فصل‌الخطاب متولیان فرهنگی در اجرا و پیاده‌سازی امور فرهنگی باید قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ایشان در دیدار بار‌ها بر واژه انقلابی‌گری تاکید و اگر نیک بنگریم از این واژه در چند جا استفاده می‌کنند ژرف‌اندیشان از این تاکید چندباره درمی‌یابند رمزی در این موضوع نهفته است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: باید عرض کنم ایشان در آن دیدار بیان می‌کنند باید جوانان را با این روحیه تربیت و آشنا کرد، زیرا این مفهوم به‌خوبی کارآیی خود را در تحقق کار‌های بزرگ در کشور نشان داده است و اگر نبود این روحیه کار مملکت به سامان نمی‌رسید.

مقدم ادامه داد: کسی به مخیله‌اش هم نمی‌گنجید به این زودی رژیمی که از پشتیبانی آمریکا برخوردار بود و ارتش مجهز و مسلحی در اختیار داشت، سرنگون شود و تحقق این امر جز با وجود روحیه انقلابی‌گری و جهادی نیرو‌های مذهبی ممکن نشد.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: باید توجه کرد که اگر نیرو‌های مذهبی صرفاً می‌خواستند بر اساس وظایف شرعی تعریف شده خود عمل و فراتر از آن اقدام نکنند انقلاب به ثمر نمی‌رسید پیروزی انقلاب ثمره بیش از حد و حدود وظیفه عمل کردن و اقدام جهادی بود که در تعریف واژه انقلابی‌گری می‌گنجد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: بنابراین همه متوجه باشیم امری که می‌تواند کشور را از کوران مشکلات متعددی که گریبانگیر شده به پیش ببرد تنها در داشتن روحیه انقلابی است و نسل‌های بعدی باید مجهز به این سلاح شوند تا کشور بیمه شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: باید به عرض برسانم این مستلزم پرورش این روحیه در مسؤولان کشور است تا بتوانند به مدیران نسل‌های بعد و عموم مردم منتقل کنند.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: اگر نسل‌های آتی به روحیه انقلابی و جهادی مجهز شوند عصای دست مدیران جامعه می‌شوند ناممکن‌ها را ممکن و کاری کارستان می‌کنند همانطور که در مقاطع گوناگون انقلاب دیدیم وجود این روحیات چه معجزاتی را برای انقلاب رقم زد.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب دقیقاً دست می‌گذارند بر امری که راه‌گشا است و گره مشکلات را در بزنگاه‌ها باز می‌کند.

مقدم ادامه داد: ببینید در ادامه ایشان مسأله اغواگری‌های صوتی و تصویری که درصدد اغفال و به غفلت کشاندن جوانان است را مدنظر قرار می‌دهند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: آری به درستی هر امری که انسان را از خود غافل و مشغول امور لهو و لعب کند از دسیسه‌های شیطانی است تحت هر عنوانی می‌خواهد، قرار گیرد.

مقدم ادامه داد: ایشان در ادامه به رویش‌های انقلاب همچون شهید گرانقدر شهید حججی اشاره می‌کنند به درستی این شهید بزرگوار افق‌های دیگری پیش روی چشمان همگان باز و بار دیگر حجت حق بودن جبهه مقابل تروریست‌های تکفیری و سلفی را بر همگان ثابت کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: متوجه باشید ایشان در آخر فرمایشات خود از استقبال جوانان از حضور در جبهه‌های جنگ علیه تروریست‌ها اشاره می‌کنند به‌درستی خواست خداوند بر این است که حرکت کلی جهان به سمت خیر و تعالی است و از اگر انسان این دید را به جهان داشته باشد در پیش چشمانش رویش نیرو‌های جبهه حق بیشتر جلوه‌گر می‌شود دقیقاً همان نگاهی که اهل حق دارند با کنار زدن پرده‌هایی که چشمان بصیرت انسان را کور می‌کنند در اعماق مفاهیم متعالی جهان می‌بینند بر خلاف خواست بدخواهان و جنود شیطان نیرو‌های جبهه حق در حال رشد هستند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد:، اما این مهم باری از مسؤولیت مدیران کم نمی‌کند وظیفه بر دوش آنان است که راه را بر جوانان برای یافتن مسیر حق هموارتر کنند و امیدواریم حال که در هفته دولت قرار داریم متولیان امور فرهنگی کشور به بزرگی مسؤولیت خود پی ببرند و کاری انقلابی و جهادی کنند

https://shoma-weekly.ir/PhMi2A