شهرستانها

با وحدت و همدلی نتیجه انتخابات به نفع اصولگرایان رقم خواهد خورد

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با اشاره به نشست‌های اصولگرایان استان برای انتخابات پیش‌روی شورای اسلامی شهر گفت‌: کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان شورای شهر سوابق درخشانی دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با اشاره به نشستهای اصولگرایان استان برای انتخابات پیشروی شورای اسلامی شهر گفت: کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان شورای شهر سوابق درخشانی دارند.

علی احمدنیا در گفتوگو باخبرگزاری فارس با اشاره به نشستهای اصولگرایان استان برای انتخابات پیشروی شورایاسلامی شهر،گفت: کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان شورای شهر سوابق درخشانی دارند. این کاندیداها اکثراً کار اجرایی کرده و دارای تخصص و تحصیلات بالایی هستند.

وی با تأکید بر اینکه این افراد از جایگاه مردمی برخوردار بوده و مورد وثوق و اعتماد مردم هستند، افزود: خوشبختانه همگرایی و همدلی خوبی در بین اصولگرایان استان برای انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر وجوددارد.

احمدنیا با بیان اینکه اخیراً جمعیت آبادانی و پیشرفت در استانهای کشور تشکیل شده است، گفت: در استان نیز این جمعیت نظرات اصولگرایان استان را گرفته و در این راستا تصمیم‌‌گیری میکند.

به گفته دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان شمالی، این جمعیت پشتیبانیهای لازم را از کاندیداهای مورد نظر در استانها از جمله این استان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در خراسان شمالی هم جمعیتی با عنوان جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر فعال شده است، افزود: این جمعیت پیگیر انتخابات آتی بوده و در این زمینه تصمیم‌‌گیری میکند.دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان شمالی با تأکید بر وحدت هرچه بیشتر اصولگرایان در استان برای انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت‌: بی‌تردید با این رویکرد نتیجه انتخابات به نفع اصولگرایان رقم خواهد خورد.


https://shoma-weekly.ir/NYTug4