ورزش

با وجود آمادگی «پوما» آل اشپورت اسپانسر تیم ملی شد!

فدراسیون فوتبال ایران در حالی با آل اشپورت قرارداد بسته که کارلوس کی روش و بسیاری از ملی‌پوشان کشورمان از مخالفان این برند بوده و البسه تولیدی آل اشپورت را مناسب و استاندارد نمی‌دانند!

مهدی یکتا- ما که بخیل نیستیم! خدا برکت بدهد به این شرکت آل اشپورت آلمان که نه تنها لیگ برتر ما را با توپ و لباسهای مرغوب! خود تغذیه میکند، بلکه توانسته رئیس فدراسیون فوتبال ایران را هم برای عقد قرارداد به دیار ژرمنها بکشاند!

تعجب نکنید، جناب علی کفاشیان که هیچ تمایلی به حفظ پرستیژ خود ندارد، شال و کلاه کرد و به آلمان رفت تا با آل اشپورت به عنوان اسپانسر تیمهای ملی ایران در جام جهانی برزیل قرارداد به امضاء برساند!

رفتار علی کفاشیان مثل این است که رئیس فدراسیون فوتبال آلمان به تهران بیاید، به میدان منیریه برود و با یکی از شرکتهای تولیدی البسه ورزشی کشورمان قرارداد ببندد و...

به نظر میرسد در فدراسیون فوتبال ما تقسیم وظایفی وجود ندارد و هر کسی به خود اجازه میدهد هر کاری انجام بدهد. در همین راستا و فقدان کمیته بازاریابی، علی کفاشیان هم شال و کلاه میکند و به آلمان میرود. در حالی که اصول حرفهای فوتبال حکم میکند کمیته بازاریابی فدراسیون با بررسی پیشنهادات رسیده و کارشناسی اصولی یک برند را انتخاب و با نمایندگان آن در تهران و فدراسیون فوتبال قرارداد ببندد.

نکته تأسف برانگیز آن که به تازگی «مهدی مهدویکیا» به تمایل برند معتبر پوما برای عقدقرارداد با فدراسیون فوتبال ایران پرده برداشت و گفت: «نمایندگان این شرکت در کشور آلمان اعلام آمادگی کردند تا با پرداخت 9 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال ایران نه تنها لباسهای تیمهای ملی کشورمان را تأمین کنند بلکه حامی تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی برزیل باشند و...»

اما ظاهراً فدراسیون فوتبال ایران و علی کفاشیان هیچ نیازی به این پولها ندارند و به خاطر محبوبیت آل اشپورت در فوتبال ایران تصمیم گرفتند تا با این شرکت قرارداد امضاء کنند!

فدراسیون فوتبال ایران در حالی با آل اشپورت قرارداد بسته که کارلوس کی روش و بسیاری از ملیپوشان کشورمان از مخالفان این برند بوده و البسه تولیدی آل اشپورت را مناسب و استاندارد نمیدانند!

https://shoma-weekly.ir/Y4iRu0