شهرستانها

با شورای حزب موتلفه اسلامی دماوند

اعضای شورای استان تهران حزب موتلفه اسلامی در سفر تشکیلاتی به شهرستان دماوند و در نشست مشترک با اعضاء شورای این شهرستان به بررسی نقاط مثبت و کاستی‌های فعالیت‌های حزبی در این شهرستان پرداختند.
اعضای شورای استان تهران حزب موتلفه اسلامی در سفر تشکیلاتی به شهرستان دماوند و در نشست مشترک با اعضاء شورای این شهرستان به بررسی نقاط مثبت و کاستیهای فعالیتهای حزبی در این شهرستان پرداختند.

در این جلسه محمد مرندی معاون سیاسی شهرستان ورامین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و آرایش سیاسی و تحرکات احزاب و گرئههای مختلف، و به بیان مسائل و مشکلات این شهرستان پرداخت.

در ادامه محمد رضا مشهدی عباسی دبیرشهرستان دماوند نیز ضمن خیرمقدم گزارشی از روند فعالیتهای حزب موتلفه اسلامی و گزارش این شهرستان ارائه و اهداف و برنامههای حزب در این شهرستان را شرح داد.

درپایان نیز جوکار دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران با بیان گزارشی از روند فعالیتهای استان تهران ضمن بیان تذکرات تشکیلاتی و سازماندهی، تحلیلی از شرایط سیاسی کنونی در داخل، منطقه و جهان ارائه نمود.

لازم به ذکر است این نشست در چارچوب بررسی وضعیت دفاتر حزب موتلفه در شهرستانهای استان انجام گرفته و قرار است در آینده نزدیک نشستهای مشابهی با دفاتر سایر شهرستانهای استان تهران برگزار گردد.

https://shoma-weekly.ir/8FvUBK