ورزش

با ذکر ابوالفضل ‍(ع) هیچ کاری سخت نیست

ملی پوش وزن منهای 60 کیلو گرم کاراته قهرمانی جهان در پاریس گفت: این مدال،‌مدال تمام ملت ایران است و با تکیه بر نام حضرت ابوالفضل در این روزهای عزیز آن را کسب کردم.
ملی پوش وزن منهای 60 کیلو گرم کاراته قهرمانی جهان در پاریس گفت: این مدال،‌مدال تمام ملت ایران است و با تکیه بر نام حضرت ابوالفضل در این روزهای عزیز آن را کسب کردم.
امیر مهدی‌زاده اظهار کرد: ‌خدا را شکر می‌کنم وقتی فردی مزد زحماتش را می‌گیرد. افراد خوشحال شاید نتوانند احساسات خود را وصف کنند و من هم اکنون اینطور هستم. نمی‌توانم بگویم که چه احساسی دارم. امروز خیلی خوشحالم نه به خاطر اینکه مدال طلای جهان را گرفتم بلکه به خاطر اینکه پدر و مادر و مربی خود را خوشحال کردم.
وی افزود: از اینکه پدر و مادرم و استادم دباغیان را خوشحال کردم بسیار خوشحالم و این خوشحالی آنها ارزشش بیشتر از طلای جهانی من است. من از خانواده‌ای می‌آیم که پدر و مادرم برای اینکه من به اینجا برسم از خود گذشتگی زیادی انجام دادند، آنها خیلی از وقت‌ها از خودشان گذشتند تا من بتوانم تمرین کنم. مربی داشتم که شبانه روز برایم زحمت کشید تا به اینجا برسم.
قهرمان کاراته جهان با اشاره به اینکه در مسیر رسیدن به این قهرمانی شکست‌های خیلی زیادی داشتم، گفت: پدر و مادرم و استاد دباغیان مرا در این شکست‌ها هرگز تنها نگذاشتند خدا را شاکرم به من لیاقت داد تا بتوانم آنها را خوشحال کنم.
مهدی‌زاده در مورد حریف برزیلی‌اش که در دیدار فینال او را شکست داد، گفت: این حریف یک طلا و برنز جهانی را در کارنامه داشت خیلی با تجربه و میدان‌دار بود و از طرف دیگر من اولین حضور جهانی خود را تجربه کردم. جمعیتی که در سالن بود جو سنگینی را ایجاد کرده بود، اما این جو سنگین حتی یک لحظه هم روی من تاثیر نگذاشت چرا که با توکل بر خدا و تکیه بر نام حضرت ابوالفضل(ع) در این روزهای عزیز مزد زحماتم را گرفتم. وقتی نام حضرت ابوالفضل پشت یک فرد باشد گویی یک دنیا پشت اوست به همین خاطر اصلا نترسیدم، حتی وقتی دو امتیاز از حریفم عقب بودم و زمانی کمی باقی مانده بود یقین داشتم که برنده می شوم و قهرمان.
قهرمان کاراته جهان در مورد اینکه برنامه بعدی‌اش چیست، گفت: من در مورد کارهایم هیچ برنامه‌ریزی نمی‌کنم و تمام تصمیمات را استاد دباغیان طراحی می‌کند و می‌گیرد. برنامه‌ها و تمرینات حرفه‌ای او بود که من به اینجا رسیدم، البته جا دارد از زحمات استاد ناظریان مربیان تیم ملی، حسن بیگی سرپرست تیم و تمام اهالی فدراسیون که زحمت زیادی برایم کشیدند تشکر کنم.
وی در مورد هدف بعدی خود، افزود:‌ تمریناتم را ادامه می‌دهم و به فکر مسابقات قهرمانی آسیا هستم. من طلای آسیا را ندارم و برایم خیلی ارزشمند است که سال بعد این مدال طلا را هم کسب کرده و افتخار دیگری برای کشورم به دست‌ آورم.

https://shoma-weekly.ir/cwbSGO