اقتصاد

با حضور نامحرمان نگران نفوذ در اقتصاد خصوصی هستیم

حضور این افراد در اتاق تهران موجب نگرانی است، آنها را محرم انقلاب نمی‌دانیم و احساس خطر می‌کنیم زیرا می‌تواند یکی از راه‌های نفوذ امریکایی‌ها در مسائل داخلی ایران باشد. باید نهادهای مسئول به رفت و آمدهایی که در هیئت‌های اقتصادی انجام می‌شود، دقت بیشتری کنند و تحت نظر قرار بدهند تا خدای ناکرده شاهد نفوذ غرب در شاخه های کلیدی اقتصاد کشور نباشیم.
محمد علی امانی در گفتگو با «شما» با تبریک هفته کرامت گفت: یکی از اصولی‌ترین مواضع کشور اسلامی ما استقلال است. استقلال رکن مستحکم، اصلی، ثمره و برکت خون صدها هزار شهیدی است که ملت تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند. آنچه که می‌تواند این استقلال را حفظ کند، نظام ولایت فقیه است که مترقی‌ترین اصل برای جامعه ماست و ما به دلیل داشتن چنین دژ مستحکمی می‌توانیم استقلال کشورمان را در همه وقایع و مقاطع حفظ کنیم.

قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به هشدار اخیر مقام معظم رهبری از سوی همه دلسوزان کشور، افزود: هفته گذشته امام خامنه‌ای خطر نفوذ امریکا را به مسائل داخلی ایران گوشزد فرمود. امام(ره) هم در زمان حیاتشان تذکراتی دادند و در مقطعی اشاره فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.

وی بر اساس این دو هشدار خاطر نشان کرد: در انتخابات اخیر اتاق بازرگانی تهران اتفاقاتی در حین برگزاری انتخابات اتاق تهران افتاد که در کنار چند نفر از شخصیت‌های مؤثر اقتصادی که وارد اتاق شدند، برخی نیز در این انتخابات کرسی‌های اتاق تهران را تصرف کردند، که اشخاصی نیستند که بشود به آنها اطمینان داشت تا در شرایط کنونی با نفوذ غرب در حوزه اقتصادی تقابل کنند.

امانی تصریح کرد: حضور این افراد در اتاق تهران موجب نگرانی است، آنها را محرم انقلاب نمی‌دانیم و احساس خطر می‌کنیم زیرا می‌تواند یکی از راه‌های نفوذ امریکایی‌ها در مسائل داخلی ایران باشد. باید نهادهای مسئول به رفت و آمدهایی که در هیئت‌های اقتصادی انجام می‌شود، دقت بیشتری کنند و تحت نظر قرار بدهند تا خدای ناکرده شاهد نفوذ غرب در شاخه های کلیدی اقتصاد کشور نباشیم.

قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با یادآوری آنکه امروز باید هوشیار باشیم و هشدار رهبری را نصب العین قرار دهیم تا در آینده شاهد نفوذ امریکا از این جایگاه نباشیم؛ افزود: قدری که روی عملکرد و مواضع افرادی که در پارلمان بخش خصوصی هستند، تأمل کنیم، متوجه می‌شویم توان کنترل و مدیریت جلوگیری از نفوذ را ندارند. لذا با حساسیتی که نسبت به این قسمت از فعالان اقتصادی دارم از دولت محترم، ریاست محترم اتاق ایران، نهادهای اطلاعاتی و دلسوزانی که در حال حاضر در اتاق تهران حضور دارند، استدعا می‌کنم این دغدغه را جدی بگیرند و نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای داشته باشند، زیرا در صورت بروز ضربه از این ناحیه جبران آن مستلزم هزینه هنگفت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/6MMWoT