شهرستانها

با بزرگ‌نمایی انتقادات قصد شکاندن وحدت اصولگرایان قزوین را دارند

قائم‌مقام دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین گفت: ایجاد تفرقه در بین اصولگرایان استان تراژدی جدید فتنه‌گران است.
قائممقام دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین گفت: ایجاد تفرقه در بین اصولگرایان استان تراژدی جدید فتنهگران است.

صفتالله صالحی، با اشاره به تغییرات اخیر در بدنه شورای شهر قزوین گفت: برخی از رسانهها این جابهجاییها را ناشی از فشارهای اصولگرایان دانستهاند؛ در صورتی که نهتنها اصولگرایان، بلکه هیچ حزبی حق دخالت در مسائل اینچنینی را ندارد.

وی بیان کرد: این در حالی است که هم آقای فصیحی و هم آقای ظاهری از نیروهای فرهیخته و با برنامه اصولگرا هستند که برای ما تفاوت چندانی در انتخاب این دو فرد وجود نداشته است.

قائم مقام حزب مؤتلفه در استان قزوین خاطرنشان کرد: چندی پیش در مصاحبهای با آقای نیکویه برخی از صحبتهای ایشان را وارونه جلوه داده بودند و در شرایطی که ایشان با گفتن نکات مثبت فراوان یک انتقاد هم کرده بودند، آن انتقاد را با بزرگنمایی به گوش مردم رساندند.

صالحی افزود: در حال حاضر نیز حزب مؤتلفه استان به هیچ گزینهای برای انتخابات نرسیده است و بنا هم نداریم که گزینه خاص خود را داشته باشیم؛ بلکه با اتحاد با اصولگرایان دو نفر را بهعنوان کاندیدای حزب اصولگرایان معرفی خواهیم کرد. صفتالله صالحی همچنین برگزاری اجلاس یازدهم حزب مؤتلفه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در دورههای گذشته در ابتدای اجلاس همه حضار از بیانات و بهخصوص تفسیر قرآن مرحوم استاد عسکراولادی بهره میبردند؛ ولی در این دوره جای این برنامه خالی و کاملا مشهود بود.

وی افزود: اکثریت شرکتکنندگان به احترام آغاز ماه محرم و گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خاندان گرامی ایشان به نشانه عزاداری پیراهن مشکی به تن داشتند و پشت صحنه مراسم نیز با پرچم مقدس«السلام علیک یاثارالله» مزین شده بود. این نشاندهنده آن است که این قبیله را با ماه محرم و مکتب عاشورا پیوندی ناگسستنی است.

وی در خاتمه با ابراز تشکر از دستاندرکاران برگزاری اجلاس بهدلیل انضباط کاری و نیز برنامههای تدوینشده، از زحمات آنان تقدیر کرد

https://shoma-weekly.ir/wzelGV