شهرستانها

باید مراقب نفوذ بیگانگان بود

مسلمانان حق ندارند که به حقوق غیر مسلمانان تجاوز نمایند و در برخورد با غیر پیروان اسلام ضمن اینکه باید کرامت اسلامی را لحاظ کنند در عین حال ساده اندیشی نیز نداشته باشند و کاملا متوجه این مسئله باید بود که انقلاب 22 بهمن سیلی محکمی بر صورت استعمار پیر انگلیس، اسراییل و شیطان بزرگ آمریکا وارد کرده و سیاست‌های مزورانه آنان را رسوا نموده است.
سید موسی بلادیان- در کتاب ارزشمند مفاتیح الحیات آیت الله جوادی آملی آمده است که امام صادق (ع) فرموده اند که اگر فردی یهودی با تو همنشین شد با وی به نیکی همنشینی کن. حضرت امیر المومنین علیه السلام نقل میکنند که پیامبر اکرم (ص) از یک بیمار یهودی عیادتکردند. همچنین رسول گرامی اسلام(ص) به اصحاب خود فرمودند که بی اجازه از میوههای باغ اهل کتاب استفاده نکنید.

این سرمقاله با ذکر چند روایت مشابه در سفارش به برخورد کریمانه مسلمانان با اهل کتاب، در عین حال ، با استناد به آیه 82 سوره مائده که می فرماید: ‹سرسختترین مردم را در دشمنی با مسلمانان ، یهودیان و مشرکان خواهی یافت› بر هوشیاری مسلمانان در برابر دشمنان تاکید میکند.

لذا با توجه به نکات مطرحشده میتوان نتیجه گرفت که مسلمانان حق ندارند که به حقوق غیر مسلمانان تجاوز نمایند و در برخورد با غیر پیروان اسلام ضمن اینکه باید کرامت اسلامی را لحاظ کنند در عین حال ساده اندیشی نیز نداشته باشند و کاملا متوجه این مسئله باید بود که انقلاب 22 بهمن سیلی محکمی بر صورت استعمار پیر انگلیس، اسراییل و شیطان بزرگ آمریکا وارد کرده و سیاستهای مزورانه آنان را رسوا نموده است.

به همین دلیل آنها مترصد فرصت هستند که ضربه کاری را بر ما وارد نمایند. و امروز تمامی تلاش و توان آنها مصروف نفوذ از راه اقتصادی و نیز تهاجم فرهنگی است که نمونه آن شبکههای متعدد ماهوارهای است تا بلکه بتوانند اکنونکه در نبرد سخت نتیجهای نگرفته اند از طریق جنگ نرم تاثیرگذار باشند و اینجاست که هر مسلمان پاکدامن و آگاه باید به شدت مراقبت نماید تا دشمنان خدا به سرزمین اسلامی ما رخنه و نفوذ نداشته باشند.

* دبیر استان خوزستان

https://shoma-weekly.ir/126dvM