شهرستانها

باید مانع استفاده سودجویان از منابع آبی استان شوند

باتوجه به اطلاعات واصله دلیل عمده خشک شدن چاه های آب در استان استفاده برخی افراد از چاه های غیر مجاز است که انتظار می رود مسئولین استان از ادامه این شیوه غلط و سودجویانه ممانعت به عمل آورند.
محمود دانا مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به معضل کمبود آب در استان گفت: آنچه که مسلم است اینکه زندگی مردم استان بوشهر بیشتر با کارهای کشاورزی می گذرد با این تفاصیل اگر آب که از ابزار اصلی زراعت و کشاورزی است وجود نداشته باشد مفهومش این است که به تعداد بیکاران استان اضافه شده است لذا مردم آن مناطق مجبور می شوند محل زندگی خود را ترک کنند.

وی افزود: با توجه به این نکته که مسئولین مربوطه 60درصد چاهها را خشکیده عنوان
می کنند نمی توان دست روی دست گذاشت و منتظر اتفاقات ناگوار بود.

محمود دانا اظهار کرد: باتوجه به اطلاعات واصله دلیل عمده خشک شدن چاه های آب در استان استفاده برخی افراد از چاه های غیر مجاز است که انتظار می رود مسئولین استان از ادامه این شیوه غلط و سودجویانه ممانعت به عمل آورند.

محمود دانا به نقش مهم اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: راهبرد اصلی خروج از مشکلات، همان مدل علمی و اثبات شده اقتصاد مقاومتی است. باید مشکلات اقتصادی مردم حل شود و دولت باید با تمام توان در این مسیر حرکت کند. که اگر اینگونه شد مسئولین می توانند بخش تولید کشور را تقویت کرده و مشکلات بیکاری جوانان در سطح کشور را حل کنند. وی با اشاره به جریانات اخیر در کشور و دست های پنهان در اغتشاشات گفت: عده ای از عوامل دشمن از خواسته به حق معترضین سوء استفاده نمودند. درواقع آنها دنبال مشکلات مردم نبودند، چرا؟ چون آتش زدن نماد تشیع در میدان غدیر بوشهر ، آتش زدن پرچم ایران، تخریب اموال عمومی و اموال مردم و مهمتر از آن حمایت از منافقین، سلطنت طلب ها، صهیونیست ها، سعودی ها و از استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی ماهیت این حرکات را نمایان ساخت.

لذا ملت ایران در کل کشور و بوشهری های متدین، ولایتمدار و اصیل در استان هنجارشکنیهای شهر و استان بوشهر را با حضور گسترده و معنادار خود محکوم کردند.

https://shoma-weekly.ir/ODIw5d