شهرستانها

باید غبار غم از چهره مرزداران وفادار زدود

دبیر حزب موتلفه‌ی استان ایلام گفت: استان با مشکلات بسیاری مواجه است که امیدواریم با مدیریت استاندار جدید در سایه اعتدال و شایسته‌سالاری در مسیر پیشرفت و عدالت قرار گیرد.
«نصرت‌الله حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه ایلام،ضمن تقدیر از دولت «تدبیر و امید» به خاطر توجه به نیروهای بومی استان در انتخاب استاندار ایلام و ضمن تبریک به مهندس «مروارید»، آمادگی این تشکل را برای هرگونه همکاری در زمینه توسعه وعمران و آبادانی ایلام اعلام کرد.

وی استاندار جدید را فردی توانمند از بیت جلیله روحانیت عنوان و تصریح کرد: ایلام امروز با مشکلات بسیاری مواجه است و امیدواریم با مدیریت مهندس مروارید در سایه اعتدال و شایسته‌سالاری ایلام در مسیر پیشرفت وعدالت قرار گیرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام همچنین پیش از آن به فارس گفت: مردم ایلام طعم شیرین خدمات انقلاب را چشیده‌اند، اما به جرات می‌توان گفت آثار آزار دهنده تورم و گرانی در ایلام بیش از دیگر نقاط کشور ملموس است.

حیدری با بیان اینکه مردم ایلام به نجابت و وقار معروفند، تصریح کرد: این مردم همواره در تاریخ ایران مرزدارانی صدیق و وفادار بوده‌اند و آن را در عمل نیز به اثبات رسانده‌اند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: بیکاری افسار گسیخته، رکود در بخش صنعت، خشکسالی در بخش کشاورزی، ناکارآمدی دستگاه‌های اداری در کنار گرانی فزاینده بر چهره مظلوم مردم ایلام غبار غم نشانده است.

حیدری تصریح کرد: مسئولان استان باید بیش از گذشته در این راستا تلاش کنند و از هیچ کوششی دریغ نورزند استان ایلام بیش از هر زمان دیگری تشنه کار و فعالیت است.

وی ادامه داد: استان ایلام تشنه حرکت به سمت توسعه و آبادانی است و این توسعه و آبادانی با به میدان آوردن مدیران کارآمدی که دل در گروی خط مستقیم انقلاب اسلامی دارند، محقق می‌شود.

 

https://shoma-weekly.ir/Ug1uOW