شهرستانها

باید در کادر سازی تشکیلات حزبی به جوانگرایی توجه شود

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان بوشهر استفاده از نیروهای جوان متعهد و متخصص در تشکیلات حزبی امری مهم دانستند و بیان داشتند : استفاده از نیروهای جوان متعهد و متخصص و کارآمد مساله مهمی است که باید در کادر سازی تشکیلات حزبی به آن توجه شود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان بوشهر گفت: جوان امروز بیش از گذشته به وظیفه ی حساس و خطیر خود آگاه است و با اقتدار در مقابل بلندپروازی های بیهوده و زیاده خواهیهای دشمن ایستاده و خواهد ایستاد.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر ؛ مهدی هنردیده طی حکمی از سوی عبدالله فاتحی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر به عنوان دبیر شهرستان بوشهر معرفی گردید .

ردبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان بوشهر استفاده از نیروهای جوان متعهد و متخصص در تشکیلات حزبی امری مهم دانستند و بیان داشت : استفاده از نیروهای جوان متعهد و متخصص و کارآمد مساله مهمی است که باید در کادر سازی تشکیلات حزبی به آن توجه شود.

وی گفت : برای داشتن آینده ی بهتر و کشوری پیشرفته، در تراز جمهوری اسلامی و مطابق شان ایرانی مسلمان، باید از جوانان مستعد وخلاق بهره گرفت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان بوشهر از ظرفیت جوانان در اداره مسئولیت ها امری ضروری دانست و گفت : احزاب باید کادرسازی کنند و با جذب نیروهای جوان و تحصیلکرده برای کشور برنامه داشته باشند و در راستای تعالی نظام اسلامی و صیانت از خون شهدا گام بردارند و در اداره کشور نقش بیشتری ایفا کنند.به کارگیری نیروهای جوان در اداره کشور همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بویژه در سالیان اخیر بوده است.

این فعال سیاسی بیان داشت : جوان امروز بیش از گذشته به وظیفه ی حساس و خطیر خود آگاه است و با اقتدار در مقابل بلندپروازی های بیهوده و زیاده خواهیهای دشمن ایستاده و خواهد ایستاد.

وی از تشکیل و برگزاری جلسات هفتگی تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه ، مبانی اصولی حقوق و فقه ، توسط اساتید مجرب برای اعضا و علاقمندان در محل دفتر حزب خبر داد. و از دیگر فعالیت های حزب صدور بیانیه به مناسبتهای ملی و مذهبی ، نشست های ماهانه تحلیل مسائل سیاسی روز ، همایش ها و اعزام سخنران در دانشگاهها و دیگر سازمانها به مناسبت های مختلف

https://shoma-weekly.ir/r6Rb0R