اقتصاد

باید در‌ها را با هدف صادرات باز کنیم

اگر قرار باشد دنیا با ما مقابله کند باید بتوانیم با توان داخلی در برابر آن‌ها بایستیم و در این راه قوه مجریه باید به کمک بخش تولیدی بیاید.
احمد کریمی اصفهانی در مصاحبه به رادیو گفتگو با اشاره به همسویی قوای سه گانه برای رونق اقتصادی در سال جدید به تشریح شعار مقام معظم رهبری پرداخت.

عضو هیئت نظارت حزب موتلفه اسلامی ضمن تاکید بر همکاری و تعامل قوای سه گانه در جهت تحقق اهداف شعار سال اظهار داشت: سه قوه تصور نکنند که تنها وظیفه دارند تا تدابیری را اتخاذ نمایند و بعد برای عمل به مردم ابلاغ نمایند؛ بلکه حضور همه جانبه مردم میتواند به توفیق بیشتر در اقتصاد بینجامد.

وی افزود: امروز وظیفه ما در حوزه اقتصادی فرقی با زمان جنگ نمیکند و مجلس باید در شفاف سازی قوانین و متناسب سازی آن با اقتصاد مقاومتی بازنگری نماید.

این فعال سیاسی تصریح کرد: قوه قضاییه باید برای امنیت سرمایه بستر سازی نماید و قوه مجریه نیز میبایست درها را با هدف صادرات باز نماید. کریمی اصفهانی خاطرنشان ساخت: اگر قرار باشد دنیا با ما مقابله کند باید بتوانیم با توان داخلی در برابر آنها بایستیم و در این راه قوه مجریه باید به کمک بخش تولیدی بیاید.

https://shoma-weekly.ir/W3LOmw