شهرستانها

باید خودمان را با فرهنگ نبوی وعلوی تربیت کنیم

دبیر حزب موتلفه اسلامی بوشهر هنر را عاملی برای ترویج حقایق دین دانست و افزود: باید توجه داشت که هنر در زمان ما به جنبه‌های مادی و غریزی زندگی روی آورده است و کمتر به جنبه‌های معنوی پرداخته است لذا نیازمند راهنمایی عالمان دین و عارفان حقیقت‌جو است و از سوی دیگر هنرنمایی در زمینه‌های مورد توجه نسل جوان نیاز به سرمایه‌گذاری کلان دارد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی بوشهر هنر را عاملی برای ترویج حقایق دین دانست و افزود: باید توجه داشت که هنر در زمان ما به جنبههای مادی و غریزی زندگی روی آورده است و کمتر به جنبههای معنوی پرداخته است لذا نیازمند راهنمایی عالمان دین و عارفان حقیقتجو است و از سوی دیگر هنرنمایی در زمینههای مورد توجه نسل جوان نیاز به سرمایهگذاری کلان دارد.

عبدالله فاتحی راهکار اصلی روشنگری و بیان حقیقت را استفاده از تمام امکانات رسانهای تا آنجا که امکانات مؤمنین اجازه میدهد، دانست و اظهار داشت: ورود هنرمندانه به موضوعات معنوی کار دشواری است و نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد، بدیهی است که اصحاب هنر و صاحبان قلم و بیان و کسانی که به تریبونهای عمومی دسترسی دارند و مسؤلینی که دارای امکانات هستند باید در این جهت تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

وی ادامه داد: گرچه تلاشهای فراوانی شده است اما هنوز برای انجام کارهای هنری و فرهنگی جای فراوان باقیاست و شکافها و خلأهای بسیاری موجود است،  بهویژه برای نسل جوانی که درمعرض بمباران تبلیغات شیطانی دشمنان بشریت قراردارد.

فاتحی در پایان گفت: از این نکته نیز نباید غافل بشویم که مردم دنیا به اعمال و رفتار ما نگاه میکنند نه شعارها و فیلمها و اشعار و مقالات ما، در وهله اول باید خودمان را با فرهنگ علوی و نبوی تربیت کنیم تا مردم دنیا ما را الگوی خود قرار دهند.

 

https://shoma-weekly.ir/MMDe84