شهرستانها

باید به هتاکان به مقدسات درس عبرت داد

جلیل مهدی عراقی: ما اهانت به اسلام و مقدسات و ائمه اطهار را به هیچ وجه برنمی تابیم لذا مسئولین ذیربط باید با هتاکان از هر گروه و فرقه یا قشری که باشند بدون تساهل و تسامح برخورد کنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کردستان در مصاحبه با خبرنگار هفته نامه شما گفت ، نمایندگان مجلس هشتم هر آنچه در توان داشت در راه ارائه خدمت تلاش کردند که جا دارد از همه آنها تشکر نماییم . اما مجلس نهم که در آستانه آغاز به کار آن هستیم باید با وحدت و همدلی با سایر قوای نظام ، شعارهای مقام معظم رهبری برای امسال و سال گذشته را محقق کند.
جلیل مهدی عراقی در اهمیت بعد نظارتی مجلس افزود : مجلس در هشت دوره گذشته قوانین زیادی را به تصویب رسانده که قسمتی از آنها هنوز به اجرا در نیامده است لذا ما کمبود قوانین برای اداره کشور نداریم بلکه مجلس نهم باید بعد نظارتی خود را تقویت کند و همچنین مشکل بیکاری جوانان را حل کند . باید ایجاد اشتغال شود تا جوانان بتوانند با آینده نگری و امنیت شغلی سامان بگیرند.
وی ادامه داد نمایندگان مجلس در مسائل کلان مملکتی و بین المللی باید با وحدت رویه عمل نمایند  داشتن سلایق سیاسی متنوع بسیار خوب است اما باید دقت نمایند که در مسائل ملی ، سیاست خارجی و آینده نگری برای جایگاه اسلام و مسلمین ، همدلی  و همگرایی جدی داشته باشند .
وی در ادامه نسبت به اهانت به ساحت مقدس امام دهم شیعیان جهان افزود : ما اهانت به اسلام و مقدسات و ائمه اطهار را به هیچ وجه برنمی تابیم لذا مسئولین ذیربط  باید با هتاکان از هر گروه و فرقه یا قشری که باشند بدون تساهل و تسامح برخورد کنند  کسانی که چنین اهانت هایی را  مرتکب می شوند  یقیناً دست پرورده ایادی استکبار و صهیونیسم هستند لذا  بر هر مسلمان یا افراد متعهد و مومن در ادیان الهی واجب عینی است که فریاد بر آورند و اعمال اینگونه افراد را محکوم نمایند .
عراقی در پایان اظهار داشت: سلمان رشدی مرتد یا آن کشیش معلوم الحال و یا افرادی مانند نجفی کوچکتر از آن هستند که بخواهند یا بتوانند با اعمال زشت خود به جایگاه اسلام و ائمه اطهار در دل مسلمین کوچکترین خدشه ای وارد نمایند و در کنار آن ما باید طوری عمل کنیم که درس عبرتی باشد برای دیگران که از این پس نتوانند و یا به خود جرأت ندهند که چنین جسارتی را به اعتقادات مردم و ساحت مقدس ائمه علیهم السلام  بنمایند .

https://shoma-weekly.ir/Bzxg1R