شهرستانها

باید اندیشه تنبلی و کم‌کاری را از ذهن برخی مسئولان پاک کنیم

باید اندیشه تنبلی و کم‌کاری را از ذهن برخی مسئولان پاک کنیم و در این رابطه باید تمام سعی وتلاش تلاش خود را به کار ببندیم و به حمایت ازکارگر ایرانی برخیزیم وبا مصرف کالای ایرانی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: خرید کالای ایرانی ضمن اینکه معنای استقلال را در کشور تحقق می‌بخشد با خرید کالای ملی و داخلی اقتصاد کشور به حرکت در می‌آورد.

عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند که مشکلی در این کشور نداریم که قابل حل شدن نباشد لکن انگیزه‌ای مضاعف نیاز است.

وی دغدغه مقام معظم رهبری را معیشت و اشتغال مردم دانست و تصریح کرد: توجه و عملیاتی‌شدن منویات معظم‌له حل مشکلات اقتصادی را در پی دارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه دولت برای جوانان برنامه اقتصادی روشن و مشخصی ندارد، خاطر‌نشان کرد: بیکاری جوانان معضل اجتماعی است که نیاز به برنامه ریزی دارد.

فاتحی با اشاره به اینکه جوانان تحصیل کرده و آماده کار حق کار شایسته‌ای درشأن خود دارند تاکید کرد: اگردولت از ایجاد شغل مناسب ناتوان است می‌تواند لایحه‌ای به مجلس ارائه دهد تا جوانان آماده به کار را تحت بیمه بیکاری قرار دهد چراکه به بهانه فقدان اشتغال مناسب نمی‌‌توان حقوق جوانان تحصیل‌کرده را نادیده گرفت و آنها را به حال خود رها کرد یا سربار خانواده‌هایشان قرار داد.

وی، ایجاد شغل و مسکن را وظیفه دولت‌ها دانست و تصریح کرد: دولت نباید از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تحقق شعار امسال مبنی برحمایت از کالای ایرانی را رسالت همگان دانست و گفت: خرید کالای ایرانی ضمن اینکه معنای استقلال را در کشور تحقق می‌بخشد با خرید کالای ملی و داخلی اقتصاد کشور به حرکت در می‌آورد.

فاتحی تاکید کرد: شرکت‌های دانش بنیان باید به‌گونه‌ای ساماندهی و حمایت کرد که انگیزه فعالیت بیشتر در تولید کالای مرغوب و با کیفیت پیداکنند. حمایت ازبخش خصوصی و ایجاد زیر‌ساخت‌های مناسب برای تولید کالای مرغوب ایرانی تدابیر مناسبی می‌خواهد که بدون همکاری دولت امکان پذیر نیست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید برای تعالی و رشد اقتصادی استان، تلاش مضاعف کنند تصریح کرد: مسئولان باید برای جوانان زمینه شغل مناسب را فراهم کنند چراکه جامعه از یک سرمایه عظیمِ نیروی جوان برخوردار است که استعدادهای فراوانی دارند.

فاتحی، این تفکر که بدون مشارکت کشورهای غربی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم را اشتباه دانست و گفت: باید اندیشه تنبلی و کم‌کاری را از ذهن برخی مسئولان پاک کنیم و در این رابطه باید تمام سعی وتلاش تلاش خود را به کار ببندیم و به حمایت ازکارگر ایرانی برخیزیم وبا مصرف کالای ایرانی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم.

https://shoma-weekly.ir/xIIXFp