شهرستانها

باید از توانمندی‌های خود برای شناساندن اقتدار جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم

برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی را بیش از پیش تقویت کرد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی را بیش از پیش تقویت کرد
مراد کاظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری  فارس ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: اجلاس تهران در حالی با حضور قابل توجه و کم‌نظیر سران عضو جنبش غیر متعهدها برگزار شد که دشمنان اسلام این‌گونه به دنیا القا کرده بودند که جمهوری اسلامی در دنیا منزوی شده و دیگر کشوری مایل به برقراری ارتباط با ایران نیست.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در افتتاحیه اجلاس سران غیر متعهدها در تهران، خاطرنشان کرد: نقش رهبری ایران در معادلات بین‌المللی بسیار تعیین‌کننده بود و حضور معظم‌له در دو اجلاس بیداری اسلامی و قدس تأثیر فراوانی در تحولات منطقه غرب آسیا و خاورمیانه داشت.
کاظمی ادامه داد: خیلی از کشورها و اعضای سران غیر متعهد به مدیریت ایران چشم امید بستند که بتواند با مدیریت خوب مسائل جهانی را حل و فصل کند.
ایشان با اشاره به فضای روانی خوبی که در سطح کشور ایجاد شد، خاطرنشان کرد: به دنیا ثابت کردیم که به اندازه کافی اشرافیت امنیتی در ایران برقرار است.
وی مدیریت خوب را مهم‌ترین عامل توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: تمام مسئولان و مردم باید از تمام توانمندی‌های خود برای شناساندن اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نحو مطلوب استفاده کنند.
کاظمی افزود: با میزبانی خوب در برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در تهران به دنیا ثابت کردیم که نفوذ ایران از نفوذ صهیونیسم بیشتر است چرا که آنها به دنبال لغو این اجلاس بودند اما به لطف خداوند این اجلاس به نحو احسن برگزار شد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران موجودیت رژیم اسرائیل را به خطر انداخته است.
‌'مراد کاظمی' در جمع خبرنگاران افزود: این اجلاس از پدیدهای سیاسی ارزشمند برای جمهوری اسلامی است.
وی گفت: به رغم دشمنی ها، مخالفت ها و رایزنی هایی که در جهت تخریب و عدم استقبال سران کشورها برای شرکت در این نشست انجام گرفت، استقبال بی نظیر سران کشورها و حضور آنان بیانگر توفیق جمهوری اسلامی برای میزبانی این نشست است.
وی اظهار داشت: برگزاری این اجلاس با حضور چشمگیر شخصیت های سیاسی کشورها نشانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان است.
کاظمی گفت: برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهدها در ایران سبب شد تا جمهوری اسلامی به محور تحولات بزرگ در دنیا تبدیل شود و کشورهای سلطه گر از این میزبانی باشکوه به لرزه درآید.

https://shoma-weekly.ir/w4Ovu7