شهرستانها

بانوان بوشهری و میدان واقعی جهاد

غربی‌ها با تشکیل موسسات و کنوانسیون‌های مختلف بر پایه دموکراسی غربی فعالانه تلاش کردند و می‌کنند تا با ترفندهای مختلف با نفوذ در حوزه زنان و خانواده فکر دینی و اندیشه اسلامی را در جامعه ما هرروز کم‌رنگ‌تر کنند؛ درحالی که هنوز جنگ علیه این امت ادامه دارد فقط شکل جنگ و ابزار آن تغییر کرده. نقش بی‌بدیل بانوان در جبهه‌های جنگ و پشتیبانی از رزمندگان اسلام بر کسی پوشیده نیست امروز این نبرد در اسلام‌شناسی و ولایتمداری و بصیرت افزایی باید ادامه یابد.
مهین غفاری- با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در جهت ضرورت ارتقای معرفتی و سطح آگاهی فرهنگی اجتماعی عقیدتی و سیاسی و بصیرت افزایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی وظیفه و مسئولیت بانوان متعهد اعم از استان بوشهر و نیز سراسر کشور و در تمامی عرصهها سنگینتر میشود.

با بررسی حوزههای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و گروههای فعال در آن، متأسفانه میبینیم حضور بانوان بوشهری کمرنگ شده در حالی که نیمی از جمعیت جامعه از زنان تشکیل شده است، از آنجایی که دشمنان اسلام برای ترویج فساد و تخریب اخلاق و فرهنگ جامعه و در نهایت فروپاشی و تضعیف بنیانها در جامعه اسلامی اهداف و نقشههای خود را دنبال و همه برنامههای خود را برگرفتن هویت اسلامی ایرانی بانوان و جوانان معطوف داشته و راه نفوذ فرهنگ غربی را دشمنان صهیونیستی در مخدوشکردن اندیشه و تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری است.

از این خاستگاه است که زنان جامعه اسلامی در اقشار مختلف نیازمند به حراست و حمایت و هدایت فکری و عقیدتی و سیاسی و همچنین تبیین اندیشه ناب اسلامی و توجه دادن به اهداف ضد استعماری و استکبارستیزی انقلاب است. فعالیت دشمنان در فضای مجازی درجهت نشر و تزریق افکار منحرف و خلاف واقع در ذهن جوانان و زنان سالهاست بی وقفه ادامه دارد که نتیجه آن را متأسفانه در جامعه شاهدیم.

غربیها با تشکیل موسسات و کنوانسیونهای مختلف بر پایه دموکراسی غربی فعالانه تلاش کردند و میکنند تا با ترفندهای مختلف با نفوذ در حوزه زنان و خانواده فکر دینی و اندیشه اسلامی را در جامعه ما هرروز کمرنگتر کنند؛ درحالی که هنوز جنگ علیه این امت ادامه دارد فقط شکل جنگ و ابزار آن تغییر کرده. نقش بیبدیل بانوان در جبهههای جنگ و پشتیبانی از رزمندگان اسلام بر کسی پوشیده نیست امروز این نبرد در اسلامشناسی و ولایتمداری و بصیرت افزایی باید ادامه یابد.

بنا به فرمایش مقام معظم رهبری میدان، میدان واقعی جهاد است همانگونه که دشمن اهمیت آن را درک کرده بانوان مسلمان و متعهد باید انقلابی و هوشمندانه با تمام توان عقیدتی، سیاسی، اقتصادی، علمی، و بصیرتی خود به دنبال راهکارهای عملی و موثر بوده و به منظور مواجهه فرهنگی با دشمن بانوان نخبه و مومن به اسلام و انقلاب با روحیه انقلابی و حضور فعال خود به افشاگری و تهی و پوچبودن فرهنگ به بن بست رسیده غربی پرداخته و با تبین اسلام ناب محمدی و آموزههای قرآنی به روشنگری و پاسخگویی به پرسشها و شبهات بهوجود آمده بپردازند و غفلت و سکوت در این زمان خیانت به قرآن و خون شهدا است انجام دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر چه لسانی و چه عملی، وظیفه هر مسلمان است.

*مسئول بانوان استان بوشهر
https://shoma-weekly.ir/OrdFSV