شهرستانها

بازدید از خانواده معظم شهدای موتلفه اسلامی تهران در دهه ولایت

بازدید از خانواده شهدای حزب موتلفه اسلامی استان تهران همه ساله به مناسبت هفته ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر برگزار می‌گردد و امسال نیز در همین راستا از ۳۰۲ خانواده شهداء استان تهران بازدید انجام می‌شود.
معاون تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی استان تهران از بازدید اعضای این استان از خانواده معظم شهدا در دهه ولایت خبر داد.

میثم زرندی گفت: بازدید از خانواده شهدای حزب موتلفه اسلامی استان تهران همه ساله به مناسبت هفته ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر برگزار میگردد و امسال نیز در همین راستا از ۳۰۲ خانواده شهداء استان تهران بازدید انجام میشود.

زرندی در ادامه بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودهاند خانواده معظم شهدا به ملت ایران آبرو و حیثیت دادهاند و ما وظیفه خود میدانیم تا با قدردانی از این خانوادهها و زنده نگه داشتن یاد شهدا، مسیر آنان در تداوم حرکت انقلاب را دنبال کنیم.

معاون تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی استان تهران در پایان تاکید کرد: تکریم شهیدان و خانوادهای معظم آنها بدان معنا است که مردم متدین ایران اسلامی هیچگاه سر تعظیم در مقابل مستکبران خم نخواهند کرد و یاد شهدا هیچگاه از خاطر مردم پاک نخواهد شد و راهشان ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: پیامد و میوه این رفتارها در حادثه ۱۸ تیر ۷۸ خود را نشان داد و ائتلاف جریان مخالف با گفتمان جمهوری اسلامی از طریق حلقههای کیان، ایران فردا، سلام وملی مذهبیها تحقق یافت.

https://shoma-weekly.ir/NZqdDR