ورزش

بازار تهمت و افترا گرمتر از همیشه

در شرایطی که گفته می‌شود یخ روابط بین فردوسی‌پور و امیر قلعه‌نویی با وساطت برخی دوستان در حال آب شدن است، علی دایی نود را تحریم کرد. دایی که در بازی پرسپولیس – داماش در آزادی درگیری‌هایی با داور چهارم مسابقه داشت، بعد از برد پرگل مقابل پدیده به عادل فردوسی پور حمله کرد . دایی از انعکاس مجدد صحنه‌های درگیری با داور در برنامه نود و زیرنویس شدن دعوایش با اکرمی عصبانی بود و برای عادل فردوسی‌پور خط و نشان کشید.
فردوس عادلی پور- در شرایطی که گفته میشود یخ روابط بین فردوسیپور و امیر قلعهنویی با وساطت برخی دوستان در حال آب شدن است، علی دایی نود را تحریم کرد. دایی که در بازی پرسپولیس – داماش در آزادی درگیریهایی با داور چهارم مسابقه داشت، بعد از برد پرگل مقابل پدیده به عادل فردوسی پور حمله کرد . دایی از انعکاس مجدد صحنههای درگیری با داور  در برنامه نود و زیرنویس شدن دعوایش با اکرمی عصبانی بود و برای عادل فردوسیپور خط و نشان کشید.

دایی که در یک ماه گذشته خبرسازترین چهره فوتبال ایران بوده است، عقیده داشت روزی دست فردوسیپور برای مردم رو میشود. وی گفت که  در ایتالیا وقتی اتفاقات مربوط به فساد رو شد چند گزارشگر و خبرنگار هم محروم شدند که لابد دایی این اطلاعات دست اول را بیجهت به زبان نیاورد و منظور خاصی داشت. فعلا که دور، دور متهم کردن همدیگر است و هیچ کس مصون از تهمتها نیست.

مارادونا رو رها کنید

هوشنگ خان نصیرزاده  که معرف حضور هست. انسانی با استعداد وکالت، داوری، مدیریت و برنامه ریزی های استراتژیک. هوشنگ خان اخیرا انگشت خود را روی ابتکار کسر امتیاز از تیمهای لیگ برتری گذاشته و توضیح قانونی داده که: «جریمه تخلف تماشاگران طبق اساسنامه فیفا، تنها برگزاری بازی بدون تماشاگر است و کسر امتیاز، جریمه تخلف کادر فنی و بازیکنان تیمهاست. ممکن است به دلیل تخلف از این آییننامه از مسابقات فیفا محروم شویم.» ما ضمن تشکر از هوشنگ خان آرزو می کنیم دوستان فدراسیونی دیگه از خودشون ابتکار در نکنند و در ادامه باز آرزو می کنیم شاخکهای فیفا نجنبد. یعنی فوتبالی ها باید مارادونا را رها کرده و دودستی به فدراسیون خودمان بچسبند.

 

https://shoma-weekly.ir/ieNPx0