ورزش

این بار سرمایه‌سوزی نکنیم حیف است «دوستی مهر و مهدوی کیا» با هم نباشد

از سوی دیگر تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان فعلی بعد از جام جهانی می‌توانند در تیم ملی جوانان حضور داشته باشند و در همین راستا قرار است از «علی دوستی مهر» در تیم جوانان استفاده شود لذا ضرورت دارد مسئولان فدراسیون فوتبال از کنار نام «مهدی مهدوی کیا» بی تفاوت نگذرند.

نتایجی که بروبچههای تیم ملی فوتبال نوجوانان ما در مسابقات جام جهانی امارات گرفتند یک حرکت رو به جلو را نشان میدهد. البته باید پذیرفت فوتبال پایهای ایران تا رسیدن به نقطه مطلوب و رسیدن به جمع چهار تیم پایانی رقابتهای جام جهانی فاصله دارد.

بر همین اساس نمیتوانستیم توقع داشته باشیم که با همه مشکلات مالی و کمبود منابع برای بازی تدارکاتی و اردوی خارجی بالاتر از یک هشتم نهایی صعود کنیم! نمیتوان انتظار داشت در مدت کمی تمامی گرفتاریها برطرف و شاگردان «علی دوستی مهر» بتوانند نیجریه پرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات جام جهانی نوجوانان را پشت سربگذارند و بنابر این نتایج تیم ایران در امارات بسیار حائز اهمیت است.

اگرچه سرمربی زحمتکش واخلاقمدار تیم ملی نوجوانان خود و تیمش را شرمنده مردم خواند، اما کیست که این صحبتها را به حساب تواضع، فروتنی و انسانیت این معلم واقعی نگذارد؟

از سوی دیگر تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان فعلی بعد از جام جهانی میتوانند در تیم ملی جوانان حضور داشته باشند و در همین راستا قرار است از «علی دوستی مهر» در تیم جوانان استفاده شود لذا ضرورت دارد مسئولان فدراسیون فوتبال از کنار نام «مهدی مهدوی کیا» بی تفاوت نگذرند.

شاگرد خلف «علی دوستی مهر» که به حق یکی از ستارههای با اخلاق تاریخ فوتبال کشورمان به شمار میرود، طی ماههای گذشته یک لحظه هم استاد خود را تنها نگذاشته و همواره از تیم ملی نوجوانان حمایت کرده است.

به قول «علی دوستی مهر» کاپیتان سابق پرسپولیس و موشک هامبورگ یک بانک با ارزش برای این مربی است و سرمایهای غیرقابل ارزشگذاری است.

اگر از ما سئوال شود، میگوییم:

مسئولان فدراسیون فوتبال ضمن حمایت از «علی دوستی مهر» و تیم ملی نوجوانان، «مهدیمهدویکیا» را به راحتی از دست نداده و از وی بخواهند تا اولین تجربه مربیگری یا مدیریت فوتبالی خود را در تیم ملی جوانان سپری کند.

امروز «مهدی مهدوی کیا» داوطلبانه و بدون کوچکترین چشمداشتی پای پیش گذاشته تا به فوتبال پایهای کشورش خدمت کند و حداقل انتظار از کفاشیان و سایر دوستان این است که با دعوت از این فوتبالیست خوش اخلاق ضمن تقدیر از زحمات «مهدوی کیا» وی را به ادامه همکاری با تیمهای ملی پایهای کشورمان ترغیب کنند. 

این اتفاق خوشایندی است. خوشبختانه در این یک مورد سرمایهسوزی نکردهایم.

 

https://shoma-weekly.ir/LuSout