ورزش

این امیر همان امیر است

هافبک بارسلونا که در جریان دیدار تیم های بارسا و پاری‌سن ژرمن، یک فکرش دروازه پی اس جی بود یک فکرش زایشگاه! در حالی که این ملی‌پوش اسپانیایی تلاش می کرد تا دروازه حریف پاریسی را باز کند، همسر او، دانیلا سمان، اولین فرزند فابرگاس را که دختر است، به دنیا آورد. س

فردوس عادلیپور

این امیر همان امیر است

بعد از اینکه استقلال دلمان را خنک کرد و در عربستان پیروز شد، نفهمیدیم یک هفته ای چه بر سر تیم و بازیکنان و صد البته تماشاگران آمد که در تهران با هماهنگی کامل به الهلال باختند. همه با هم لج کرده بودند. آن از امیرخان که نکونام را با یک اشتباه که البته به گل منجر شد از بازی بیرون کشید تا نکونام هم که با کم و زیادش در همه مصاحبه ها صحبت از حرفه ای بودنش می کند قبل از پایان بازی ورزشگاه را ترک کند. آن از اکبر پور که با حرکات بچگانه اش وقت بازی و نفس استقلال را با هم گرفت. آن از الهلالی هاکه خودشان فشفشه انداختند و گفتند در ایران خطر مرگ ما را تهدید می کرد. این هم از تماشاگران که قرار بود هوای استقلال را داشته باشند نه اینکه ترقه افکنی کنند و مجیدی را بر سر قلعه نویی بکوبند تا بازیکنان به صدا در آیند که فقط مجیدی بازی نمی کند، ما هم هستیم و صد البته بیشتر زحمت می کشیم. امیرخان در ابتدای بازی سرور هرچه لنگی بود اما از دقیقه 80 همه یادشان رفت که امیرخان و تیمش هنوز صدرنشین لیگ و گروه آسیایی خود هستند و امیر را از عرش به فرش کشیدند و یادآور شدند که فرهاد سرورته! تا حسن روشن پیشکسوت استقلال بگوید: تماشاگران بیانصاف نباشند این امیر همان قلعهنویی دو هفته پیش است.

افشین تو هم؟

افشین قطبی را یادتان هست؟ همان که دو کره را میشناسد ولی از پس هیچ کدام بر نیامد! متهم مذکور مدتهاست که حق ورود به ایران را ندارد. البته او برای ورود به کشورمان مشکلی ندارد، اما اگر وارد ایران شود دیگر اجازه خروج نخواهد داشت. این مسئله به این دلیل نیست که هواداران تیم ملی اورا به خاطر حذف ایران از مقدماتی جام جهانی گروگان می گیرند بلکه مشکلات مالیاتی باعث شده وی بعد از ترک ایران در زمان جام ملتهای آسیا 2011 دیگر رنگ کشورمان را نبیند. مدیر برنامههای قطبی در ایران در خصوص مسئله مالیاتی موکل خود گفته: « برای او 800 میلیون تومان مالیات بریدهاند در حالی که در قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس قید شده که باشگاه باید مالیاتش را بدهد. در زمان قرارداد قطبی با فدراسیون 50 میلیون از وی کم شد که گفتند برای مالیات است. چرا این پول را به اداره مالیات ندادند؟ قطبی دو سال است که میخواهد به ایران بیاید و مادرش را ببیند اما نمیتواند. او خیلی از این مسئله ناراحت است و حتی شاید از فدراسیون و پرسپولیس به فیفا شکایت کند.» برو آقا هرکاری دلت می خواد بکن! با این بلایی که سال آخر سر پرسپولیس و تیم ملی آوردی باید کلاهتم بیندازی هوا! خیال کردی رویانیان به تو باج سبیل میده؟ خودتو وینگادا تصور کردی؟ برو بابا! ... خودتی!

زایمان وسط فوتبال

نه بابا نگران نشین! به کشور ما ربطی نداره! این درست که فوتبال ما «آبستن حوادث بسیاری است»  اما تا کفاشیان، زایمان فوتبال را انجام دهد احتمالاً من و شما دیگر پیر شدهایم. سسک فابرگاس، هافبک بارسلونا را می گویم که در جریان دیدار تیم های بارسا و پاریسن ژرمن، یک فکرش دروازه پی اس جی بود یک فکرش زایشگاه! در حالی که این ملیپوش اسپانیایی تلاش می کرد تا دروازه حریف پاریسی را باز کند، همسر او، دانیلا سمان، اولین فرزند فابرگاس را که دختر است، به دنیا آورد. سسک پدر(درست بخونیدلطفاً! به کسر نه ضم) بعد از بازی بلافاصله راهی بیمارستان شد تا فرزند نورسیده اش را ببیند و بعد در صفحه شخصی اش نوشت: «دیروز، شادترین روز زندگی ام بود، دختر ما، لیا فابرگاس سمان، به دنیا آمد. مادر و دختر در شرایط خوبی هستند.»همسر فابرگاس که اصلیتی لبنانی دارد، 13 سال از هافبک بارسا بزرگتر است که امیدواریم خدا به خیر کند. دختر فابرگاس، فرزند سوم او محسوب میشود.

https://shoma-weekly.ir/Uazh74