شهرستانها

این ادبیات علیه مسئولان استان در شأن مشاور رئیس جمهور نبود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: ادبیات صحبت ترکان خطاب به مسئولان استانی که دیار شهیدان نادر مهدوی و شهید رئیسعلی دلواری است درشان مشاور رئیس جمهور نبود.
عبدالله فاتحی گفت: ارائه نظر با نگارش مقالات توسط اعضا حزب موتلفه استان بوشهر و همچنین انتقادات از دولت، همراه با انصاف و به نیت سازندگی و حمایت از دولت میباشد.

وی افزود: هدف حزب موتلفه اسلامی بوشهر این است که دولت در رسیدن به هدفهای اصلی خود نظیر مهار تورم، ایجاد اشتغال و فعال کردن شرکتهای تولیدی موفق باشد و در این راستا از هیچ انتقاد سازنده دریغ نخواهد کرد.

ایشان با هشدار ترویج فرهنگ غلط غربی یادآورشد: طرح الگوهای غربی و استفاده ابزاری از زنان در محافل عمومی موضوعی است که نشان از طغیان فرهنگی دارد و خطر ابتذال فرهنگی در جامعه را افزایش میدهد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: این دیدگاه که صاحبان فرهنگ نیازی به ارشاد و گشت ارشاد ندارند، مغایر با ارزشهای انقلاب محسوب میشود و بیان اینگونه نظرات تعجب انسان را برمی انگیزد.

این فعال سیاسی ادامه داد: تعطیلی چند هزار واحد شهرکهای صنعتی و همچنین چند پروژه عمرانی بزرگ در استان بوشهر باعث بیکاری تعداد زیادی از کارگران شده و باید به منظور ایجاد اشتغال و استفاده از نیروهای متخصص تحصیل کرده مشکل تعطیلی واحدهای مذکور برطرف شود.

فاتحی با اشاره به صحبتهای مشاور رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان بوشهر بیان داشت: استفاده ترکان از ادبیات تحقیر آمیز خطاب به مسئولان استان بوشهر، استانی که مهد پرورش شهید نادر مهدوی و رئیسعلی به هیچ وجه درشان مشاور رئیس جمهور نبود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ارتباط با موضوع قطعی شدن الحاق فارس به خلیج فارس نیز گفت: بین استانهای کشور مرزبندی وجود ندارد که نتوانند از خلیج فارس استفاده کنند و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

https://shoma-weekly.ir/1heuiH