ورزش

اینور و اونور یعنی همون قهرمان

احسان علیخانی، مجری برنامه ماه عسل، روز چهارشنبه و در همین برنامه از علی کریمی و مجتبی جباری به عنوان اسطوره های فوتبال و تیم های استقلال و پرسپولیس نام برد و گفت:«نباید مدیران فوتبال ما با بازیکنان و اسطوره‌هایی که مردم آنها را دوست دارند و از دیدن آنها خوشحال می‌شوند، برخوردهای اینچنینی داشته باشند.»
فردوس عادلی‌پور- ما در خبر دست نبردیم! شما عیناً خبری را می خوانید که در سایت گل منتشر شده است. احسان علیخانی، مجری برنامه ماه عسل، روز چهارشنبه و در همین برنامه از علی کریمی و مجتبی جباری به عنوان اسطوره های فوتبال و تیم های استقلال و پرسپولیس نام برد و گفت:«نباید مدیران فوتبال ما با بازیکنان و اسطورههایی که مردم آنها را دوست دارند و از دیدن آنها خوشحال میشوند، برخوردهای اینچنینی داشته باشند.»

وی همچنین گفت: «خوب نیست بازیکنان محبوب و مردمی ما مثل علی کریمی و مجتبی جباری بروند و در اینور و اونور به فوتبال خود ادامه دهند.» بازتاب این حرفهای مجری محبوب ماه عسل  در شبکه های اجتماعی و رسانه ها، باعث ناراحتی و خشم هواداران تراکتورسازی شد و هجمه ای از پیام ها و تماس های تلفنی به برنامه اش سرازیر شد که در نتیجه آن علیخانی در برنامه دیروز ماه عسل از هواداران تراکتورسازی عذرخواهی کرد. ظاهرا دوستداران تراکتورسازی از به کار بردن عبارت «اینور و اونور» برای تیم شان ناراحت شده بودند.

   دولت همسایه پرسپولیس

و باز هم نقل قول! بازهم سردار! اما نه مثل این که سردار یه کمی محتاط شده! دیگه قول نمیده! «تیموریان و نکونام سرمایههای فوتبال ما هستند اما آنها قراردادی را با تیمهای خود امضا نکرده بودند و همه چیز رسانهای شده بود اما خلعتبری قبل از اینکه نام مجهول خلیج ع ر ب ی بر روی لیگ امارات بگذارند با عجمان امضا کرده بود و قطعاً اگر بخواهد جدا شود باید هزینهاش را بپردازد. حالا هم این بدشانسی خلعتبری است و با این حساب ماجرای خلعتبری با تیموریان و نکونام فرق دارد چون آنها قراردادی نداشتند که بخواهند آن را لغو کنند و ما باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم. به هر شکل ما آمادگی این را داریم که اگر شرایط مهیا شود با کمک دولت، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خلعتبری را با تمام تلاش جذب کنیم، حتی من از خود خلعتبری خواستم که به پرسپولیس بیاید و حالا باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی میافتد.» یعنی همسایه ها یاری کنند که عروس فوتبال ما یعنی پرسپولیس بتواند شوهرداری که نه آبروداری کند. فعلاً که دوسه فصله خبری از آبرو داری نیست. بعدش هم! آق خلعت به دلیل نامگذاری مجعول اماراتی ها بیاد پرسپولیس دیگه؟! دلیلش؟ معلومه هیچ تیم دیگه ای اییییییییییییییییییییییییین همه پول نداره به مهاجم محبوب ملی پوش پرداخت کنه!

   نونت حلال مسلمون

پاپیس سیسه، مهاجم مسلمان نیوکاسل با خودداری از پوشیدن پیراهن تیمش از اردوی آمادهسازی کنار کشید و اعلام کرد تا زمانیکه باشگاه اسپانسر خود را تغییر ندهد، پیراهن این تیم را نخواهد پوشید. باشگاه نیوکاسل از ابتدای سال جاری شرکت انگلیسی به نام WONGA را که در زمینه پرداخت وام با دریافت سود کلان فعالیت میکرد، روی پیراهن خود تبلیغ کرد؛ کاری که با اعتراض پاپیس سیسه سنگالی روبهرو شد. البته دو بازیکن دیگر مسلمان نیوکاسل به نامهای جک تیوته و موسی سیسوکو پس از اعتراض به باشگاه نیوکاسل تصمیم گرفتند تا پیراهن جدید باشگاه را بپوشند اما پایبندی سیسه به ارزشهای اخلاقی و دینی خود باعث شده است تا این بازیکن مسلمان از تیم خود کنار بکشد.سیسه با تأیید کنارهگیری از نیوکاسل گفت: با باشگاه و اعضای تیم هیچگونه مشکلی ندارم بلکه مشکلم با اسپانسر باشگاه است و من هیچ وقت این پیراهن را نخواهم پوشید. پس از اعلام کنارهگیری سیسه از نیوکاسل باشگاه تاتنهام برای جذب این بازیکن جوان ابراز امیدواری کرد و امیدوار است بتواند او را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. این هم جایزه مسلمانی سیسه حلال خور! خداوند به مالش برکت دهد.

https://shoma-weekly.ir/vG3QCs