شهرستانها

ایلام تشنه حرکت به سمت توسعه و آبادانی است

نصرت‌الله حیدری در نشست با اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه استان ایلام اظهار داشت: دیگر وقت آن رسیده که مدیران نالایق و ناکارآمد جای خود را به مدیران دلسوز نظام و کارآمد دهند.
نصرتالله حیدری در نشست با اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه استان ایلام اظهار داشت: دیگر وقت آن رسیده که مدیران نالایق و ناکارآمد جای خود را به مدیران دلسوز نظام و کارآمد دهند.

وی ادامه داد: استان ایلام تشنه حرکت به سمت توسعه و آبادانی است و این توسعه و آبادانی با مدیران ناکارآمدی که دل در گروی جریاناتی غیر از خط مستقیم انقلاب اسلامی دارند، محقق نمیشود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: نباید با مدیرانی که سیاستشان با سیاستهای نظام همخوانی ندارد مماشات شود پرونده این افراد در گذشته و اکنون نیز برای مردم استان و مسئولان امر بسیار شفاف و روشن است.

حیدری با بیان اینکه مردم ایلام به نجابت و وقار معروفند، تصریح کرد: این مردم همواره در تاریخ ایران مرزدارانی صدیق و وفادار بودهاند و آن را در عمل نیز به اثبات رساندهاند. دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام گفت: مردم ایلام طعم شیرین خدمات انقلاب را چشیدهاند، این مردم را نباید در کوران حوادث فراموش کرد.وی با بیان اینکه مردم ایلام امروز با مشکلات فراوانی روبهرو هستند، ادامه داد: به جرأت میتوان گفت آثار آزار دهنده تورم و گرانی در ایلام بیش از دیگر نقاط کشور ملموس است.این فعال سیاسی اضافه کرد: بیکاری افسار گسیخته، رکود در بخش صنعت، خشکسالی در بخش کشاورزی، ناکارآمدی دستگاههای اداری در کنار گرانی فزاینده بر چهره مظلوم مردم ایلام غبار غم نشانده است.

https://shoma-weekly.ir/JFFY2E