شهرستانها

ایلام، استانی سرشار از منابع مغفول مانده و کم برخوردار

نصرت الله حیدری ، با اشاره به ظرفیت‌های استان ایلام اظهار داشت: این استان تامین کننده یک درصد گاز جهان، 18 درصد گاز ایران و 4.2 درصد نفت ایران را داراست با این حال متاسفانه ایلام با همه این ظرفیت ها در زمره استان های محروم و کم برخوردار به شمار می آید.
نصرت الله حیدری در گفتگو با هفته نامه شما، با اشاره به ظرفیتهای استان ایلام اظهار داشت: این استان تامین کننده یک درصد گاز جهان، 18 درصد گاز ایران و 4.2 درصد نفت ایران را داراست با این حال متاسفانه ایلام با همه این ظرفیت ها در زمره استان های محروم و کم برخوردار به شمار می آید.

دبیر حزب موتلفه استان ایلام گفت: این استان نیز مانند همه استان های کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوانی دارد، در حالی که از ظرفیتهای بی نظیری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلایل مختلف مثل جنگ، سوءمدیریت ها و محرومیت ها رشد و توسعه یافتگی لازم را ندارد اما اقدامات اساسی در زیرساخت ها با ایجاد منطقه اقتصادی مهران شکل گرفته است.

حیدری با تاکید بر لزوم توجه دولت آینده به محرومیت ها و ظرفیتهای این استان تصریح کرد: باید در دولت آینده برای حل این معضلات تدابیر اساسی شود.

فعالیت های ستاد استان

دبیر حزب موتلفه استان ایلام به راه اندازی و فعال سازی ستادهای حمایتی آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: احکام تمامی دبیران شهرستان های استان به عنوان روسای ستاد انتخاباتی شروع شده و در چند سطح کار خود را پیگیری می کنیم.

به گفته وی، با توجه به شرایط کرونایی یکی از مهمترین اقدامات فعالیت در بستر مجازی است که با برگزاری نشست ها و وبینارها، ارتباط با اقشار مختلف و چاپ پوستر و... دنبال می شود.

https://shoma-weekly.ir/diHviz