شهرستانها

ایستادگی روی آرمان‌ها نارضایتی دشمن را به همراه دارد

دشمن به‌دنبال این است که این دو بال را از بین ببرد، اگر ما مردم ایران به حرف آمریکایی‌ها گوش دهیم تا اینکه شاید از ما راضی شوند، این مایه ذلت خواهد بود؛ اما اگر روی حرف خودمان، روی آرمان‌های امام و شهدا ایستادگی کنیم به یقین دشمن از ما ناراضی خواهد شد، به تعبیر شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی‌: ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!
حسن کربلایی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان در جمع مردم انزلی در مسجد ولیعصر(عج) در رابطه با قدرت نظام اسلامی پس از انقلاب اسلامی گفت: کشور ایران پیش از انقلاب بیشتر داروها را از خارج وارد میکرد؛ اما اکنون فقط درصد کمی از داروها در خارج تولید شده و بیشتر داروهای مصرفی تولید داخل هستند، این پیشرفت در زمینه پزشکی ما را جزء چند کشور برتر دنیا قرار داده است. تأسیسات هستهای، صنعت هوا فضا و پرتاب ماهوارهای که اخیرا صورت گرفت، نشان میدهد که از برترینهای دنیا هستیم.

وی افزود: تا زمانی که مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت میکنند ما نیز از آنها حمایت میکنیم؛ اما دولت نباید با کسانی که ابراز نگرانی میکنند برخورد نامناسب و بیمهری کند؛ زیرا تذکرات آنها از روی نگرانی است.

کربلایی با اشاره به حرفهای فرانسیس فوکویاما درباره دو بال شهادت و ولایت اظهار کرد: دشمن بهدنبال این است که این دو بال را از بین ببرد، اگر ما مردم ایران به حرف آمریکاییها گوش دهیم تا اینکه شاید از ما راضی شوند، این مایه ذلت خواهد بود؛ اما اگر روی حرف خودمان، روی آرمانهای امام و شهدا ایستادگی کنیم به یقین دشمن از ما ناراضی خواهد شد، به تعبیر شهید مظلوم آیتالله بهشتی: ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!

https://shoma-weekly.ir/dMp56O