شهرستانها

ایران ثابت کرد که کشور قدرتمند و بانفوذی در جهان است

ایران با برگزاری اجلاس کشورهای غیرمتعهد در تهران ثابت کرد که کشور قدرتمند و با نفوذی در جهان است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: ایران با برگزاری اجلاس کشورهای غیرمتعهد در تهران ثابت کرد که کشور قدرتمند و با نفوذی در جهان است.
نادر مقدسی در جمع اعضای شورای حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس کشور های غیر متعهد در ایران افزود: ایران ثابت کرد می‌تواند این اجلاس را با موفقیت همراه کرده و با توصیه‌های خود به جهان اسلام و قضیه فلسطین و همچنین آزادی و استقلال ملت‌ها در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کمک کند.
وی گفت: جنبش عدم تعهد بزرگ‌ترین تشکل در جامعه امروز جهان به شمار رفته و هرگاه که بخواهد تصمیمی را عملی کند قادر به این کار بوده و از سوی دیگر آراء مجمع عمومی سازمان ملل را نیز در کنترل خود دارد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: اجلاس نهم به طور حتم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای ما برخوردار است، زیرا شاهد بودیم قبل از برگزاری این اجلاس بسیاری از کشورهای غربی به خصوص آمریکا با برخی ساختارشکنی‌ها قصد داشتند از ورود برخی کشورها و البته حضور دبیرکل سازمان ملل متحد به این اجلاس جلوگیری کنند.
مقدسی در ادامه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر بیان داشت: دولت باید روحیه خدمت‌رسانی خود را تا پایان حفظ کند و از تمام لحظات برای آبادانی و رفع مشکلات مردم استفاده کند.
وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌هایی که همواره در واپسین سال دولت‌ها وجود داشته کوتاهی و سستی در فعالیت‌های تلاشگرانه بوده در حالی‌که اهمیت آخرین سال دور دوم عمر دولت‌ها اگر به مراتب بیشتر از سال‌های دیگر نباشد، کمتر نیست. مقدسی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفته گذشته با دولت ضمن تأکید بر اینکه این دولت به پرکاری شهرت دارد و باید یک سال آخر خود را نیز با همین روحیه و خصیصه به پایان رساند، توصیه‌های مهمی داشتند، از جمله تلاش روزافزون دولت برای کاهش برخی مشکلات اقتصادی مردم و یا ضرورت مبارزه با فساد اقتصادی در سطوح مختلف و یا ایستادگی در مقابل زورگویان عالم که از دولت می‌خواهیم مطالبات رهبری را نصب‌العین خود قرار دهد و در راستای تحقق آنها و رفع دغدغه‌های ایشان نهایت تلاش خود را به کار بندد.

https://shoma-weekly.ir/e3hK0F