شهرستانها

ایران از اصلاحات بشار اسد حمایت می‌کند

نادر مقدسی : جمهوری اسلامی ایران از اصلاحات بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در راستای تحقق مطالبات مشروع و مسالمت‌آمیز مردم این کشور حمایت می‌کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی پیرامون موضع اصولی ایران در قبال تحولات سوریه خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از اصلاحات بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در راستای تحقق مطالبات مشروع و مسالمت‌آمیز مردم این کشور حمایت می‌کند و هرگونه مداخله خارجی در سوریه از سوی برخی طرف‌های خارجی را که به دنبال جنگ‌افروزی و جنگ طایفه‌ای در این کشور هستند رد و آن را محکوم می‌کند.
نادر مقدسی با اعلام حمایت از گفت‌وگوهای ملی بین دولت و معارضین در سوریه ابراز داشت: ایران همواره دولت و معارضین را به گفت‌وگو و مذاکره توصیه کرده است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به فرامین مقام معظم رهبری گفت: همدلی، همفکری، همکاری صمیمانه و تلاش جدی مسئولان به ویژه مجلس و دولت برای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی امری ضروری است.
مقدسی با تاکید بر اینکه برای تحقق شعار امسال تعامل دو طرفه بین مجلس و دولت و سایر مسئولان ضروری است متذکر شد: همت نمایندگان مجلس در همگرایی با دولت و نیز همت دولت به ویژه رئیس دولت با نمایندگان مجلس باید حساب شده‌تر مضاعف شود تا به این هدف بزرگ نایل شویم. وی با بیان اینکه وحدت و همگرایی یک ارزش و نیز یک راهبرد اصلی در پیروزی انقلاب بوده اذعان داشت: در مقابل آن راهبرد دشمن تفرقه‌افکنی و ایجاد شکاف بین دولت و ملت، قومیت‌ها، مذاهب، روشنفکران و نخبگان برای فروپاشی نظام بوده است، اختلاف‌افکنی در میان مردم یکی از تاکتیک‌های اصلی نبرد نرم علیه ملت است به همین دلیل هم امام(ره) و هم رهبری همواره مردم و نخبگان را به وحدت فرا خوانده و می‌خوانند.

 

https://shoma-weekly.ir/7Iy9UB