شهرستانها

ایجاد التهاب در دانشگاه ها سم مهلکی برای فضاهای علمی کشور است

تنها در صورتی می‌توان به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یافت و برنامه پنجم توسعه کشور را محقق کرد که هماهنگی کامل میان قوای سه گانه، به ویژه مقننه و مجریه وجود داشته باشد.
نادر مقدسی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در جلسه هفتگی این حزب در اراک ضمن تسلیت فرار رسیدن سالروز رحلت آیت ا.. طالقانی و شهید محراب آیت ا.. مدنی  بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر قوای مقننه و مجریه در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: تنها در صورتی میتوان به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یافت و برنامه پنجم توسعه کشور را محقق کرد که هماهنگی کامل میان قوای سه گانه، به ویژه مقننه و مجریه وجود داشته باشد.

 نادر مقدسی در ادامه با اشاره به استقرار دولت یازدهم و ضرورت بهرهگیری دولت جدید از تجربیات دولتهای گذشته اظهار داشت: دولتی که با عنوان تدبیر و امید و عقلانیت و اعتدال معرفی شده باید از تجربیات دولتهای گذشته، حداکثر استفاده را ببرد تا خطاهای قبلی تکرار نشود. دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در ادامه یادآور شد: نباید گذاشت سرنوشت اعتدال به سرنوشت اصلاحات دچار شود و اینگونه نباشد که هرنوع افراط و تفریطی که در زمان حاکمیت اصلاحات دیدیم مجددا در زمان حاکمیت شعار اعتدال ببینیم.

نادر مقدسی با اشاره به عزل و نصب های افراطی در وزارت علوم گفت: با توجه به در پیش بودن اول مهرماه باید همگان به آرام بودن فضای دانشجویی و دانشگاهی کمک کنند. ایجاد التهاب سم مهلکی برای فضاهای علمی کشور است. مسئولان باید به این نکته دقت کنند که در ابتدای سال تحصیلی اقداماتی مانند تغییر روسای دانشگاهها که امکان ایجاد التهاب در فضای دانشگاهی را دارد، دنبال نکنند
https://shoma-weekly.ir/t4Un56