شهرستانها

اکنون سرگردانی در مسائل اقتصادی معنا ندارد

مجلس آینده باید مجلسی باشد که توان خود را در حل مشکلات اقتصادی بکار گیرد. اکنون سرگردانی در مسائل اقتصادی معنا ندارد و نسخه این بیماری که همان اقتصاد مقاومتی است، توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است.
سیدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گلستان در گفتگو با خبرنگار «آهنگ» اظهار داشت: مجلس آینده باید مجلسی باشد که توان خود را در حل مشکلات اقتصادی بکار گیرد. اکنون سرگردانی در مسائل اقتصادی معنا ندارد و نسخه این بیماری که همان اقتصاد مقاومتی است، توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است.

وی همچنین اظهار داشت، مجلس آینده باید با نظارت و انجام وظایفی که به عهده دارد، مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند.

سیدی همچنین حمایت از محرومان و رسیدگی به قشر محروم جامعه و حل معیشت مردم و ازبینبردن رکود و تورم را از وظایف مجلس آینده دانست و خاطر نشان کرد: دقت در انتخاب نمایندگان یکی از وظایف آحاد ملت است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی امسال در جمع مردم قم اظهار داشت: رهبری در این دیدار معیارهای این انتخاب را بیان کردند. ایشان فرمودند: به لیستهایی اعتماد کنید که انقلابی و مومن هستند و خط امام را قبول دارند. لیستهایی که به انقلاب و دین و استقلال چندان اهمیت نمیدهند و دلشان به دنبال آمریکا و دیگر بیگانگان است، اعتماد نکنید.

https://shoma-weekly.ir/2PtFtt