شهرستانها

اکثریت مردم مصر اسلام را می خواهند

امنیت درونی آمریکا به خطر افتاده، رژیم صهیونیست در عرض 8روز شکست ذلیلانه را قبول کرد. اقتصادشان نابسامان است. بی کاری و کارتون خوابی در این کشورها روبه افزایش است. دزدی و غارتگری و آدمکشی هر روز بیشتر می شود و این نشان دهنده آن است که آمریکا به لبه پرتگاه نزدیکتر شده است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی طی مصاحبه با خبرنگاران استان در مورد رفراندوم قانون اساسی مصر گفت: با  اینکه تابحال دولت جدید در این کشور به آن صورت تسلط پیدا نکرده است و اکثر فرمانداران و مسئولان از رژیم گذشته در این کشور بر سر کار هستند، با این همه نزدیک به 70درصد مردم به اسلام رای دادند و سلطنت طلبان و ورشکستان سیاسی در این همه پرسی شکست خوردند. لیبرال صهیونیست آمریکایی دیروز و نجات ملی امروز ترفندشان نگرفت و مردم با آرای مثبت به خواسته خود رسیدند و این معلوم شد اکثریت مردم مصر اسلام را می خواهند.

بیوک مقدسی بخشایش اضافه نمود: کشور سوریه با مقاومت ارتش متحورانه در مقابل مزدوران صهیونیستی دفاع می کند و مردم نیز با آنها هم صدا شده و اگر به این صورت ادامه یابد قطعا پیروز میدان خواهند بود.
وی ادامه داد: کشور سوریه می تواند بعد از اتمام جنگ داخلی در عرض یک هفته سرزمین اشغال شده جولان توسط صهیونیستها را  با یک یورش برق آسا آزاد و به کشورشان الحاق نمایند و این به یقین عملی است.
مقدسی گفت: ناتو باید بداند در تمامی جبهه ها شکست خورده و امروز زمان آن فرا رسیده تروریستهای فرستاده شده به سوریه را جمع آوری و آنها را به دادگاه های بین المللی تحویل دهند و این به صلاح غرب و ناتو است، در غیر اینصورت بحرانی که دامنگیرشان شده آنها را خواهد بلعید.
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی در مورد معوقه های کلان بانکی نیز اظهار داشت: تعجب آور است آنهایی که با سهل انکاری و دوست و پارتی بازی بانکها را به این صورت درآورده اند و با تبلیغات بانکها را مجاب می کردند تا دادن وام را آسان بگیرند و زیاد اذیت نکنند و... معلوم بود که این وامها معوق خواهند شد. مدیری که الان فراری است تلفنی به زیرمجموعه های خود دستور می داد تا وامهای کلان و غیر قانونی در اختیار بعضی ها قرار دهد، در گذشته هم همینطور بوده که این باعث دردسر بانکهای دولتی شده  است.
وی با اشاره به بوق و کرنای دشمنان اسلام در مورد زندانیان سیاسی گفت: در جمهوری اسلامی ایران زندانی سیاسی به آن صورت که در غرب و کشورهای دیکتاتوری مثل زندانهای گوانتانامو در اروپا و در سایر کشورها که حتی این زندانها مخفیانه اداره می شوند و سیاسیون با بدترین شکنجه قرون وسطایی آزار و اذیت می شوند و خیلی ها نیز به شدیدترین وجه کشته می شوند نداریم.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گفت: وقتی یک دزد از کسی حمایت می کند معلوم است آن شخص حمایت و تعریف شده دزد است زیرا دزد از دزد< بد از بد و خوب از خوب تعریف و حمایت می کند. وقتی آمریکای جنایتکار و این هیولای قدیمی انسان کش در طول تاریخ به طور مستند وجود دارد که دست به جنایت می زند و اکنون هم به شدت ادامه دارد مثل از بین بردن صدها هزار نفر در گذشته مثل شهرهای هیروشیما و ناکازاکی که میلیونها انسان کشته، معلول و تعداد زیادی الان کودکان ناقص الخلقه به دنیا می آیند. کشتار در ویتنام در عراق، افغانستان، پاکستان، فلسطین، مصر و لیبی و بسیار جاهای دیگر مشتی نمونه خروار است.
معلوم می شود حمایت چنین آمریکایی از چنین فرد به عنوان وبلاگ نویس و یا غیره آن فرد سیاسی نبوده یا دزد هستند یا وطن فروش و منافق اگر هم همینها را به اصطلاح سیاسی قلمداد کنیم به اندازه تعداد انگشت یک دست نمی شود.
مقدسی ادامه داد: امنیت درونی آمریکا به خطر افتاده، رژیم صهیونیست در عرض 8روز شکست ذلیلانه را قبول کرد. اقتصادشان نابسامان است. بی کاری و کارتون خوابی در این کشورها روبه افزایش است. دزدی و غارتگری و آدمکشی هر روز بیشتر می شود و این نشان دهنده آن است که آمریکا به لبه پرتگاه نزدیکتر شده است.
وی در آخر هم در مورد زحمتکشان نیروی انتظامی اضافه کرد: باید از پرسنل مومن و شجاع نیروی انتظامی که با زحمات فراوان در شهرها و مرزهای کشور فعالیت می کنند بخصوص دستگیری زورگیران و اراذل و اوباش و خرابکاران تروریستهای آمریکایی که از مرز وارد می شوند قدردانی و تشکر فراوان باید کرد و سلامتی و طول عمر این عزیزان را از درگاه احدیت خواستاریم..

https://shoma-weekly.ir/w5SMe8