شهرستانها

اولویت حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی جوان‌گرایی است

: جوانان و نوجوانان به دلیل برخورداری از روح و فطرت الهی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردارند و می‌توانند در رسیدن به اهداف ترسیمی حزب موتلفه اسلامی نقش مهمی ایفا کنند.
رحیم جهانی دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جوانان و نوجوانان به دلیل برخورداری از روح و فطرت الهی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردارند و میتوانند در رسیدن به اهداف ترسیمی حزب موتلفه اسلامی نقش مهمی ایفا کنند.

وی جوانگرایی را اولویت حزب موتلفه اسلامی استان عنوان کرد و ابراز داشت: برهمین اساس تلاش میکنیم تا با جوانگرایی در معاونتهای حزب در این استان در کشور نیز جزء برترینها قرار گرفته و نام تبریز را به عنوان شهر اولینها در سطوح سیاسی احیا کنیم.

جهانی در خصوص فعالیتهای حزب موتلفه استان در ارتباط با نسل جوان افزود: جوانان مومن و متعهد و توانمند پس از شناسایی در معاونتهای حزب مورد استفاده قرار میگیرند و این امر در رسیدن به اهداف مورد نظر حزب موتلفه اسلامی موثر واقع شده است. دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به سابقه حزب موتلفه اسلامی در جریانات اسلامی و انقلابی اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی قبل و بعد از انقلاب همیشه حامی روحانیت بوده و همیشه حامی ولایت فقیه است و جوانان و نوجوانانی که جذب میشوند نیز افراد ولایی هستند. وی با اشاره به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه چراغ هدایت ما بوده و نماینده ایشان در استان ما نیز همیشه با رهنمودهای خود ما را یاری نمودهاند. وی همچنین بیان داشت: حرکت فعلی حزب موتلفه اسلامی در آذربایجان شرقی بر اساس برنامه مدون و جامعی است که شورای مرکزی حزب در استان تدوین نموده و هدایت آن بدست جوانان خوش فکر و انقلابی در حال انجام است. دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در پایان ابراز داشت: خوشحالیم که این حزب شور و نشاط روزهای آغازین فعالیت خود به دستور حضرت امام (ره) با محوریت جوانان را در استان بازیافته و مطمئن هستیم همین جوانان راه شهیدان صفار هرندی، امانی، نیک نژادو بخارایی را برای خود برگزیده و ادامه خواهند داد.

https://shoma-weekly.ir/dO2R1F