شهرستانها

اولویت اول اتحاد بین اصول‌گرایان اصفهان است

دبیر حزب موتلفه اسلامی اصفهان گفت: هنوز زود است که درباره انتخابات آینده مجلس سخن به میان آید اما ما در حال برنامه‌ریزی در این زمینه هستیم و هدف اصلی ما وحدت بین اصولگرایان است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی اصفهان گفت: هنوز زود است که درباره انتخابات آینده مجلس سخن به میان آید اما ما در حال برنامهریزی در این زمینه هستیم و هدف اصلی ما وحدت بین اصولگرایان است.

محمد جعفر دانش در پاسخ به سوالی در مورد برنامههای کوتاه مدت حزب موتلفه اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه خاصی نداریم بعد از ماه مبارک با هماهنگی و دعوت از برخی بزرگان برنامههایی خواهیم داشت اما در حال حاضر بنا نداریم که نامی از افراد انتخابی برای دعوت به اصفهان مطرح کنیم.

وی با اشاره به برنامههای حزب موتلفه اسلامی برای مجلس آتی بیان کرد: در این زمینه هنوز زود است که صحبت کنیم اما در حال برنامهریزی درباره آن هستیم و هدف اصلیمان وحدت بین اصولگرایان است.

دانش افزود: البته در زمینه برنامههای حزبی، ما بیشتر تابع ولایت فقیه، بزرگان جامعه مدرسین و روحانیت مبارز هستیم و هرچه آنها تصمیم بگیرند و بگویند، اجرایی میکنیم.

وی با اشاره به پیشنهاد ائتلاف اصولگرایان با اصلاحطلبان که توسط عارف مطرح شده، تصریح کرد: آنها افکارشان با اصولگرایی متفاوت بوده و نمیشود در این زمینه اقدامی صورت داد بنابراین موضوع ائتلاف بین اصولگرایان و اصلاح طلبها منتفی است.

https://shoma-weekly.ir/4eNKDN