شهرستانها

اهداف رسانه ای دشمن در انتخابات

حمیدرضا ترقی رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی به بیان اهداف رسانه ای دشمن در انتخابات پرداخت.
حمیدرضا ترقی رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی به بیان اهداف رسانه ای دشمن در انتخابات پرداخت.

وی که در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت اظهار داشت: امروز انتخابات جمهوری اسلامی ایران به یک موضوع مهم بین المللی تبدیل شده است و دشمنان در اتاقهای فکر خود با رصد ایران برای انتخابات نقشه می کشند.

وی افزود: دشمن می خواهد نتیجه انتخابات ضعف و وابستگی به غرب باشد و عقب ماندگی در صحنه های گوناگون داشته و ایران را به عقب برانند.

ترقی تأکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید با زیرکی حرکات دشمن را تحت نظر داشته باشیم و اهداف آنها را کشف کنیم و قبل از اقدام آنها آن را خنثی کنیم.

رئیس مرکز بین المل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: ایران امروز در میان کشورهای دنیا تنها کشوری است که از حساسیت بین المللی برخوردار است و آمریکایی ها علیه جمهوری اسلامی سرمایه گذاری فراوانی کرده اند.

وی افزود: دشمنان می خواهند از فرصت انتخابات سوءاستفاده کرده و نقشه های خود را عملی کنند و تلاش دشمن را که از سال 76 تا به امروز دیده ایم با هوشیاری ملت و هدایت های رهبر معظم انقلاب خنثی شده است. ترقی با اشاره به اهداف سناریوی دشمن گفت: دشمن به دنبال بی ثباتی در داخل کشور و فشار تحریم ها برای وادار کردن ایران به تغییر موضع و فشار برای تحمیل مذاکره با آمریکا است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اعتراض به نتایج تأیید احراز صلاحیت ها توسط شورای نگهبان و بیان انتخابات آزاد توسط برخی افراد و همچنین ایجاد آشوب و سیاه نمایی را از برنامه های دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری خواند و گفت: برنامه های دشمن با راهنمایی ها و هدایت های مقام معظم رهبری خنثی شده است.

ترقی در پایان با استناد به مواضع رسانه های بیگانه بیان داشت: امروز باید بیش از گذشته هوشیار باشیم و انتخابات بهترین فرصت برای اعتلا و پیشرفت کشور است.

https://shoma-weekly.ir/dNbVZj