اقتصاد

اهداف تأسیس صندوق قرض الحسنه خبرنگاران

ما در قبال خبرنگاران و اصحاب رسانه وضایفی بر عهده داریم و در همین راستا صندوق قرض الحسنه برای خبرنگاران و اصحاب رسانه را تاسیس کردیم و انشالله که بتوانیم در مقابل زحمات شما گام های خوبی را برداریم.
"علاء میرمحمد صادقی " نائب رئیس اتاق بازرگانی تهران با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، گفت: خبرنگاران بایستی رعایت انصاف و شفاف گوئی را مدنظر داشته باشند و کار اطلاع رسانی را به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود: خداوند در قرآن به قلم قسم خورده و شما دوستان که قلم به دست هستید و در حوزه مخابره اخبار و اطلاع رسانی فعالیت می کنید بهتر است که با رعایت انصاف در این حیطه فعالیت کنید.

نائب رئیس اتاق بازرگانی در ادامه گفت: ما هم در قبال خبرنگاران و اصحاب رسانه وضایفی بر عهده داریم و در همین راستا صندوق قرض الحسنه برای خبرنگاران و اصحاب رسانه را تاسیس کردیم و انشالله که بتوانیم در مقابل زحمات شما گام های خوبی را برداریم.

میرمحمد صادقی در ادامه گفت: در حق شما خبرنگاران و اصحاب رسانه کوتاهی هایی شده است و امید است که توسط مسئولان برای شما قشر زحمت کش و پر تلاش جامعه فکری اندیشیده شود و شرایط زندگی و معیشت طیف شما بهبود یابد.

کار بزرگ انجام دادن جسارت بزرگی می خواهد

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ضمن قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، گفت: شما خبرنگاران و اصحاب رسانه در سخت ترین شرایط کشور یار و یاور دولت و نظام بوده و هستید و ما به نوبه خودمان از زحمایت شما سپاسگزار هستیم.

https://shoma-weekly.ir/auesMm