شهرستانها

اهانت به منتقدان بدعت جدید در دولت یازدهم است

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان غربی گفت: اهانت به منتقدان یک بدعت جدید در دولت یازدهم به شمار می‌رود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان غربی گفت: اهانت به منتقدان یک بدعت جدید در دولت یازدهم به شمار میرود.

یحیی عماری در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اهانت به منتقدان، کارشناسان و صاحبنظران بدعت جدیدی است که در دولت یازدهم به شکل نامبارکی مرسوم شده است، به طوری که روش کنونی متضمن مصالح کشورمان نیست.

وی با اشاره به اینکه مقام اجرایی در رسانه ملی چنین اذعان میکند که السیها باز شده است اما از طرف دیگر اتاق بازرگانی همین طور کشورهای اروپایی آن را رد میکنند، گفت: ضمن صداقت داشتن با مردم باید به انتقادات دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز توجه کرد.

این مسئول ادامه داد: در دولت فعلی آغاز یک روندی را شاهد هستیم به طوری که هر کسی از سر خیرخواهی و دلسوزی انتقاد میکند به آنها با الفاظ نامناسبی اهانت میکنند، حال آنکه این افراد کارشناسان و صاحبنظران مطلب نادرستی نمیگفتند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه یکی از خواستهها در مذاکرات هستهای این بود که از طرف مقابل برای عمل به تعهدات تضمین دریافت شود و این موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بود، اضافه کرد: ولی به جای توجه کردن به این سری تذکرها و مطالب به منتقدان و کارشناسان هتاکی کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان غربی استفاده از الفاظی مانند بیشناسنامه، بیهویت، بروند به جهنم و ... توسط بالاترین مقام اجرایی کشورمان را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: این قبیل طعنهها و توهینها نمیبایست صورت میگرفت چون با این روش کشور پیش نمیرود.

عماری با اشاره به اینکه متأسفانه دولتمردان با آغوش باز به استقبال طرف آمریکایی و غربی میروند اما در داخل با دلسوزان نظام و کشور با تندی رفتار میکنند، اضافه کرد: منتقدان در داخل چارچوب نظام اسلامی حرف زده و تنها چیزی که دنبال آن بودند این بود که اعضای تیم مذاکرهکننده آگاهانه وارد عرصه شوند.

این فعال سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن اینکه از زحمات اعضای تیم مذاکرهکننده هستهای قدردانی کردند از آنها رعایت برخی موارد را خواستار شدند که اتفاقاً این سری نکات هم مورد تاکید کارشناسان و صاحبنظران بود ولی مورد عتاب قرار میگرفتند.

وی با اظهار اینکه بسیاری از چهرههای علمی و دانشگاهی با حضور در میزگردهای رسانه ملی همچنین سایر جاها و در همکاری با رسانهها رعایت برخی از نکات را متذکر شدند، ادامه داد: اما با هوچیگری و هتاکی با آنها رفتار شد.

https://shoma-weekly.ir/Eu9rzH