ورزش

انقلاب تحول بسیاری در ورزش ایجاد کرد ولی هنوز به نقطه کمال نرسیدیم

دکتر بادمچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: من ورزشکار نیستم ولی همیشه سعی کردم در این حوزه انجام وظیفه کنم. انقلاب تحول بسیار ارزشمندی در ورزش ایجاد کرد ولی هنوز به نقطه کمال نرسیدیم.
مراسم تجلیل و رونمایی از سردیس چهار چهره ماندگار ورزش ایران در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته المپیک، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته، محمدرضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی، مهدی محمدنبی دبیر پیشین فدراسیون فوتبال، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، منتقمی و برانوش نیک بین و تعدادی از اعضای هیئت اجرایی کمیته المپیک و تعدادی از پیشکسوتان انجام شد ، کلیپ این نام آوران پخش شد و به جز غفوری فرد که در قید حیات بود ، در مورد بقیه دیگران صحبت کردند .

بادامچیان: هنوز به نقطه کمال در ورزش نرسیده‌ایم

دکتر بادمچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نیز در این مراسم گفت: من ورزشکار نیستم ولی همیشه سعی کردم در این حوزه انجام وظیفه کنم. انقلاب تحول بسیار ارزشمندی در ورزش ایجاد کرد ولی هنوز به نقطه کمال نرسیدیم.

وی افزود: خدا را شکر که در زمان زنده بودن طالقانی از او تقدیر می‌کنیم. انصافا یزدانی‌خرم هم شخصیتی بسیار ارزشمند بود. برای همه آرزوی عنایات الهی را دارم. امیدوارم قدرشناس انقلاب باشیم و مشکلات باعث نشود ارزش‌ها را نبینیم.

نکته جالب توجه حضور پررنگ و پر تعداد پیشکسوتان والیبال و آبروداری آنان در مقایسه با سایر رشته ها ، در این مراسم بود و محمدرضا داورزنی باتفاق هادی یزدانی تندیس رئیس پیشین و فقید والیبال را رونمایی کرده و هادی یزدانی نیز داورزنی را وارث به حق پدرش خواند .

https://shoma-weekly.ir/cz0SX5