شهرستانها

انقلاب اسلامی تیری بر پیکر استکبار و صهیونیسم بود

انقلاب اسلامی ایران را نمی‌توان یک حادثه یا رویداد داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی دانست، بلکه یک جریان عمیق تاریخی بود که از قیام خونبار و پیروزمند عاشورا نشات گرفته و تیری بر پیکر جهان استکبار و صهیونیسم بین‌الملل نواخت.

مهین غفاری مسئول بانوان حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر در نشست شورای حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: نهضتی که امام خمینی (ره) پرچمدار و بنیانگذار آن است، توانست غبار را از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از قرنها به جهان سرگردان در ناامیدی و یأس بنمایاند، به همین دلیل به هر گوشه جهان که بنگریم سخن از انقلاب امام خمینی (ره) است که انقلاب را با نام مبارک ایشان میشناسند.

مسئول بانوان حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: رمز این پیروزی، اتحاد مردم غیور و همچنین گوش به فرمان بودن آنها در برابر امام خمینی رحمهالله علیه بود که شعار «هیهات مناالذله» را در سراسر عالم فریاد زدند و بیتردید این همبستگی و اطاعت از ولی امر همچنان ادامه داشته و خواهد داشت و هیچ چیز نمیتواند بین رهبری معظم انقلاب امام خامنهای و امت جدایی بیندازد.

غفاری عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران را نمیتوان یک حادثه یا رویداد داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی دانست، بلکه یک جریان عمیق تاریخی بود که از قیام خونبار و پیروزمند عاشورا نشات گرفته و تیری بر پیکر جهان استکبار و صهیونیسم بینالملل نواخت.

وی در پایان تأکید کرد: مردم ایران همیشه با توطئههای آمریکا و مزدورانشان مقابله کردهاند و کارشکنیها، تحریمها و برپاکردن فتنهها هیچکدام نتوانست قدرت و اراده مردم را متزلزل کند، از نظر ما مردم ولایتمدار و گوش به فرمان رهبری، آمریکا مانند محتضری است که لحظات آخر عمر استکباریاش را سپری میکند؛ بنابراین هرگونه سرسپردگی منافقانه نمیتواند خللی در اراده استوار این مردم ایجاد کند.

https://shoma-weekly.ir/l7Veoy