شهرستانها

انقلابی ماندن به شعار نیست عمل می خواهد

لازم است که شعار انقلابی ماندن در جامعه اسلامی ما بیشتر از گذشته موردتوجه قرار بگیرد پس باید هم انقلابی‌فکر کنیم و هم انقلابی عمل کنیم تا اینکه بتوانیم با موفقیت از همه گردنه‌ها گذر کنیم
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان گفت: مؤتلفه اسلامی سمنان مظهر وحدت اصولگرایان استان است.

حسن خرمیان دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار هفتهنامه «شما» گفت: شورای اصولگرایان سمنان تقریباً از 10 سال پیش شکل گرفت که دو دوره انتخابات را پشت سر گذاشته و نتیجه گرفته است.

وی افزود: اعضاء این شورا از مجموعه تشکلهای سیاسی، فرهنگی و عقیدتی استان شکلگرفته است. این شورا توسط یک هیئترئیسه 5 نفره که توسط امامجمعه موقت سمنان یعنی آقای سید جلال احمد پناهی برنامهریزیشده و اداره میشود؛ که حزب مؤتلفه اسلامی استان در شکلگیری آن نقش مهمی داشته و همچنان هماهنگیهای مربوطه توسط مؤتلفه صورت میگیرد.

خرمیان اضافه کرد: این تشکل دارای کمیتههایی است که یکی از آنها کمیته سیاسی است و معمولاً در زمان انتخابات فعال میشود. لذا کمیته مزبور بنا دارد برای انتخابات شورای شهر تصمیماتی بگیرد و ان شاء اله به لیست واحد برسد.

وی همچنین یادآور شد: در مؤتلفه اسلامی سیاست ما وحدت اصولگرایان است و ما حمایت خود را از همه تشکلهای اصولگرا اعلام میکنیم چون مؤتلفه مظهر وحدت اصولگرایان استان است.

دبیر حزب مؤتلفه استان سمنان با اشاره به اهمیت پایداری افراد در شعارهای انقلابی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند « من دیپلمات نیستم من انقلابیام » معلوم میشود که در برابر زورگوییهای ابر جنایتکاران روش دیپلماتیک جواب نمیدهد و آنها را از تمامیتخواهی و جنایت بازنمیدارد لذا باید موضع انقلابی داشت زیرا استعمار فقط زبان زور میفهمد.

وی اضافه کرد: لازم است که شعار انقلابی ماندن در جامعه اسلامی ما بیشتر از گذشته موردتوجه قرار بگیرد پس باید هم انقلابیفکر کنیم و هم انقلابی عمل کنیم تا اینکه بتوانیم با موفقیت از همه گردنهها گذر کنیم.

خرمیان با جدی خواندن خطر استحاله عنوان کرد: اگر مردم ما به ثبوت انقلاب نیندیشند نظام ما خدایناکرده فرسوده شده و به سمتوسوی انحرافات آشکار سوق پیدا
می کند. پس باید برای بقای جاودان انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است با جدیت کامل تلاش کنیم.

این فعال سیاسی استان اذعان کرد: یکی از علائم
انقلابی گری، خستگی
ناپذیری، حرکت و تلاش، جهاد و حساسیت در این زمینه است و در مسیر قیام، حرکت برابر سکون و وادادگی میباشد؛ بنابراین یک انقلابی همیشه تلاش میکند و در حال جهاد است و اهل سکوت و سازش نیست.

وی در خاتمه یادآور شد: خوشبختانه در آخرین حماسه حضور سیاسی مردم عزیزمان در سطح کل کشور دیدیم که همچنان روحیه انقلابی گری و ضد استکباری در بین آنها زنده و پویاست و با شعار ما انقلابی هستیم به جهانیان رساندند که انقلاب زنده است چون این امت حزبالله زنده است.

https://shoma-weekly.ir/rDQSYF