شهرستانها

انسجام تشکل‌های اصولگرایی راهگشای رفع بحران‌های پیش رو است

اگر تاکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر خطرات مصونیت داشته است به لطف خدا در سایه وحدت و انسجامی است که معمار کبیر انقلاب مبدع آن بوده و همه ما را به آن سو سوق داده‌اند؛ بنابراین انسجام تشکل‌های اصولگرایی راهگشای رفع بحران‌های پیش رو است.
سید موسی بلادیان در خصوص لزوم انسجام بین نیروهای ارزشی اصولگرا گفت: تلاش ما به عنوان حزب مؤتلفه اسلامی استان ایجاد الفت و مودت هرچه بیشتر بین اصولگرایان و متعهدین به نظام است و در همین راستا اعلام میکنم که از هیچگونه اقدام مقتضی فروگذار نخواهیم کرد.

وی که در اولین جلسه هماهنگی سال جاری در جمع دبیران تشکلهای اصولگرا بهعنوان میزبان در دفتر حزب سخن میگفت افزود: اگر تاکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر خطرات مصونیت داشته است به لطف خدا در سایه وحدت و انسجامی است که معمار کبیر انقلاب مبدع آن بوده و همه ما را به آن سو سوق دادهاند؛ بنابراین انسجام تشکلهای اصولگرایی راهگشای رفع بحرانهای پیش رو است.

بلادیان با اشاره به وجود خانه احزاب اظهار کرد: وجود خانه احزاب فی نفسه چیز بدی نیست؛ لیکن در سال 88 بهدنبال فتنه آن سال برخی از تشکلهای اصلاحطلب که خود از امضاء کنندگان به تعهدات بودند، با بی اعتنایی به مفاد آن چندین بند از آن را که از اصول اولیه بود عملا زیر پا گذاشتند و نظام جمهوری اسلامی را به خواستههای دشمنان فروختند.

وی یادآور شد: یکی از موارد ذکرشده منشور خانه احزاب، صیانت از موجودیت نظام جمهوری اسلامی؛ یعنی نظامی که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن است، در حالی که احزاب فتنهگر در مواضع شان به گونهای عمل کردند که دشمنان به طمع افتادند و قصد براندازی پیدا کردند.

بلادیان در خاتمه با دعای خیر برای سلامت و طول عمر مقام عظمای ولایت امام خامنهای یک بار دیگر همه مردم و تشکلها را به همگرایی و همدلی و هم زبانی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند دعوت و نیز یادآور شد برگزاری جلسات و نشستهای اینچنینی در آینده ادامه خواهد داشت.

https://shoma-weekly.ir/OOOUv8