شهرستانها

انتصاب فتنه‌گران در مسئولیت‌های حساس استان شایسته نیست

متاسفانه هم اکنون افرادی که در فتنه 88 در گیلان جوانان دانشجو را تحریک می‌کردند که حتی در جلسه امتحان حاضر نشوند و حتی بعضا سابقه دستگیری نیز دارند پست حساس گرفته‌اند.
حسن کربلایی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان با بیان اینکه دولت اعتدال در عزل و نصبها به شعار اعتدال توجه کند، اظهار داشت: از دولت اعتدال انتظار میرود پستهای مهم و حساس کشوری و استانی را در اختیار افراد مومن و انقلابی قرار دهد.

کربلایی با بیان اینکه متاسفانه در روزهای اخیر به افرادی که در فتنه 88 در گیلان نقش اساسی را داشتهاند پستهایی داده شده است، افزود: متاسفانه هم اکنون افرادی که در فتنه 88 در گیلان جوانان دانشجو را تحریک میکردند که حتی در جلسه امتحان حاضر نشوند و حتی بعضا سابقه دستگیری نیز دارند پست حساس گرفتهاند.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات بیگانگان، سلطنتطلبان، رژیم صهیونیستی و منافقین فتنه 88 را راهاندازی کرد، یادآورشد: هر شخصی که در این نظام میخواهد مسئول شود باید حداقل یکبار این فتنهها را محکوم کرده باشد تا خیال مردم راحت شود و بهنوعی مصداق همدلی و همزبانی باشد.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان با تاکید بر اینکه کسانی که در ستاد میرحسین موسوی فعال بودند متاسفانه امروز در استانداری پست و مقام گرفتهاند، گفت: کسانی که با رسانههای بیگانگان، بی بی سی و رسانههای معاند علیه نظام مصاحبه کردهاند و مردم را به آمدن به خیابانها تحریک میکردند الان با امکانات دولت کار سیاسی و حزبی انجام میدهند.

کربلایی با بیان اینکه اگر لازم باشد نمونههایی از این حرکات را اعلام میکنم افزود: از استاندار گیلان انتظار میرود دقتنظر بیشتری در انتصابات داشته باشد همه ما رفتنی هستیم این پستها و جایگاهها رفتنی است و تمام اعمال کارگزاران و استاندار توسط مردم رصد میشود.

وی با تاکید بر اینکه تمام عملکرد استاندار گیلان زیرنظر دوستداران و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی است، اظهار داشت: به نظر میرسد آقای استاندار در بعضی جاها زیربار برخی فشار افراد و جریانات در دادن پستها میرود که لازم است تجدیدنظر شود.

عضو شورای راهبردی حزبالله گیلانتأکید کرد: حزبالله گیلان از نماینده ولی فقیه در گیلان درخواست دارد که درباره عزل و نصبهای اخیر در گیلان روشنگری کنند.

کربلایی با بیان اینکه جولان فتنهگران در گیلان پذیرفتنی نیست، گفت: سکوت در برابر جریان فتنه و منحرف سیاسی در گیلان هرگز پذیرفتنی نیست و مردم انتظار دارند سیاسیون سکوتشان را بشکنند.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان با تاکید بر اینکه نمایندگان گیلان باید در برابر این انتصابات موضع بگیرند، خاطرنشان کرد: نمایندگان گیلان باید بدانند مردمی که به شما رای دادهاند بایستی حافظ منافع مادی و معنوی آنها باشید آیا منافع معنوی مردم گیلان با این انتصابات از مسئولیتهای استانی تا فرمانداران و بخشداران زیرسوال نرفته است.

https://shoma-weekly.ir/TCg1kZ