ورزش

انتصابی خیره کننده در والیبال!


سید رسول امین
دوست عزیز ما محمدرضا داورزنی یکی از مشتریان ثابت تحلیل‌های ماست!
رئیس فدراسیون والیبال که هر روز یک سوژه برای خبرنگاران رو می‌کند به تازگی و در اقدامی عجیب سوژه داغ‌تر از قبل به دست همه داد.
داورزنی با صدور حکمی شخصی به نام عباس مفیدی را به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون والیبال معرفی کرد تا همه را انگشت به دهان کند!
این در حالی است که والیبال ایران آدم‌های بزرگی نظیر: دکتر خسروابراهیم، مسعودصالحیه، مصطفی کارخانه، علیرضا معمری، بهنام محمودی، محمدرضا دامغانی و... را دارد اما این عده باید گوشه‌ای بنشینند تا مفیدی برای مسائل فنی والیبال ایران تصمیم بگیرد!
جالب آن که گفته می‌شود دلیل چنین انتخاب خیره کننده و عجیبی علاقه جناب آقای مفیدی به ورزش والیبال ذکر شده است و... هیهات!
واقعا نمی‌دانیم چه بگوییم و چه بنویسیم؟ اکثر والیبالیست‌ها نیز مفیدی را نمی‌شناسند و این اتفاق می‌تواند تا سر حد امکان والیبال رو به رشد کشورمان را به حاشیه بکشاند.
هر چند محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال حق دارد افراد مورد نظر خود را به کار بگمارد اما فراموش نباید کرد که هر فدراسیون مجمع و بازرس دارد. بازرسانی که از طرف مجمع و وزارت ورزش و جوانان مأموریت دارند تا بر نحوه عملکرد فدراسیون‌ها نظارت داشته باشند. اینکه این بازرسان در جریان تصمیم تأسف‌برانگیز داورزنی هستند یا خیر پرسشی است که امیدواریم هر چه زودتر جوابی برای آن پیدا شود.

https://shoma-weekly.ir/lyF7gF