شهرستانها

انتخاب فرد اصلح با تجربه کافی در سیاست داخلی و خارجی

در انتخابات ریاست جمهوری ‌انتخاب فرد اصلح و با تجربه کافی در امر سیاست داخلی و خارجی، می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در تسریع رفع مشکلات مردم در ابعاد اقتصادی و اجتماعی داشته باشد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب فرد اصلح و با تجربه کافی در امر سیاست داخلی و خارجی، میتواند نقش تعیین کنندهای در تسریع رفع مشکلات مردم در ابعاد اقتصادی و اجتماعی داشته باشد.

عبدالله فاتحی در نشست هفتگی شورای معاونین حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ارتباط با انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری در ابعاد مختلف دارای اهمیتهای ویژهای است، از یک سو انتخابات شوراها با توجه به نقش چشمگیر آنان در عمران و آبادی شهر و روستا دارای حساسیت ویژهای است.

وی بیان کرد: ظرفیتها و اختیارات ویژهای پیش روی شوراهاست که اگر درست به کار گرفته شود، میتواند در جهت عمران و آبادانی بسیار موثر باشد، از همین منظر دقت در افراد دارای صلاحیتهای تخصصی و اعتقادی به عنوان عامل تاثیرگذار در نقش آفرینی کارآمد شوراها دارای حساسیت ویژهای است.

فاتحی گفت: آنچه لازم است مردم شریف استان و دیگر هموطنان مورد عنایت قرار دهند حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی است چراکه آنچه برای دشمن در درجه اول قرار دارد، کاستن از انگیزه مردم برای حضور در عرصههای اجتماعی به ویژه امر سرنوشتساز انتخابات است، بنابراین حضور آحاد مردم عزیز میتواند پاسخ دندان شکنی به طراحان نقشه علیه نظام جمهوری اسلامی باشد.

فاتحی در رابطه با حوادث منطقهای و بینالمللی نیز با اشاره به حوادث سوریه گفت: همانگونه که قبلاً نیز اعلام شده بود، شکست تروریستهای جنایتکار در سوریه محرز شده است و دولت سوریه در حال عقب راندن تروریستهاست و در چند روز گذشته توفیقات خوبی در زمینه باز پسگیری چند شهر استراتژیک از دست تروریستها داشتهاست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اینکه آمریکا و دیگر همدستان آنها مجبور شدهاند دولت سوریه و ایران را در جلسه حل بحران سوریه دعوت کنند، نشان دهنده عقب نشینی جبهه استکبار جهانی است چراکه آمریکا و صهیونیستها تا قبل از این حل بحران سوریه را بدون دولت سوریه دنبال میکردند، لیکن امروز ناچاراً به این واقعیت تن در دادهاند که اولاً حل بحران سوریه جز از مسیر مذاکره انجام شدنی نیست، ثانیاً هرگونه تصمیم گیری برای سوریه بدون حضور دولت آن کشور و کشور تأثیرگذاری مانند ایران غیرممکن است.
https://shoma-weekly.ir/DMsDou