شهرستانها

انتخابات 92 برای نظام شرایطی حساس و کلیدی دارد

دبیر حزب موتلفه استان خراسان شمالی در جلسه شورای اجرایی حزب استان اعلام داشت : انتخابات 92 برای نظام شرایطی حساس ، مهم و کلیدی دارد .
دبیر حزب موتلفه استان خراسان شمالی در جلسه شورای اجرایی حزب استان اعلام داشت : انتخابات 92 برای نظام شرایطی حساس ، مهم و کلیدی دارد .
علی احمدنیا که در حضور اعضای حزب سخن می گفت ، اظهار داشت : مسائل جهانی و انقلاب های اسلامی و مردمی از یک طرف و مسائل داخلی،انتخابات 88 و مشکلات بعد از آن و تحریم ها و بحث های اقتصادی، موضوع انتخابات را در ایران اسلامی که الگو و امید جهان اسلام و حرکت های انقلابی مردم و مخصوصا در این زمان است ، حساس و مهم تر ساخته است .
دبیر حزب موتلفه استان خراسان شمالی تصریح کرد : وفاداران انقلاب اسلامی می توانند با عزم ملی و تعهد اسلامی پشت سر ولایت فقیه با انتخاباتی پرشور و شوق، عظمت اسلام و نظام اسلامی را برای جهانیان به نمایش گذاشته و پیروزی امت اسلامی را در اقصی نقاط جهان در برابر استکبار جهانی قطعی نمایند و دست طمع دشمنان را قطع نمایند ان شاء الله.
احمدنیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت : انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان برای ما بسیار مهم است که باید برای موفقیت آن برنامه داشته باشیم .
احمدنیا با اشاره به اینکه ، حزب موتلفه اسلامی دوران بلوغ و معرفی خود را در استان گذرانیده است و به اندازه لازم رشد کرده است، تصریح کرد: ما می توانیم ضمن اقدام و دعوت به وحدت از اصولگرایان استان در همه شهرها ، بخش ها و روستاها ، لیست داوطلبان عضویت شرکت در انتخابات شوراها را ارائه نماییم.
این فعال سیاسی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، افزود : ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی در استان در حقیقت ستاد احیاء و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی است، که در آستانه سالگرد هفته دفاع مقدس به یاد شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و برای ادامه راه آنها تشکیل شده و و تلاش خواهد کرد کسانی را به مردم معرفی کند تا راه شهدا را ادامه دهند و خدمتگزاران واقعی مردم باشند .

https://shoma-weekly.ir/eRFFB1