شهرستانها

انتخابات و شکل گیری حماسه سیاسی

آقای دکتر یحیی آل اسحاق به عنوان نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده و در جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات و شکل گیری حماسه سیاسی به عنوان یک وظیفه شرعی تلاش خواهیم کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران با اشاره به نام گذاری سال جاری بنام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: از آنجا که ایجاد حماسه سیاسی که مدنظر مقام معظم رهبری است نیازمند ساز و کار لازم خود در دو بخش انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان است باید تلاش شود تا به هدف ایشان که همان حضور حداکثری و به میدان آوردن همه سلایق به میدان انتخابات است برسیم. وی با تأکید براینکه حزب موتلفه اسلامی استان تهران از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری تبعیت می کند افزود: با نظر اعضای شورای مرکزی حزب از آقای دکتر یحیی آل اسحاق به عنوان نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده و در جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات و شکل گیری حماسه سیاسی به عنوان یک وظیفه شرعی تلاش خواهیم کرد.

جوکار در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و لزوم حماسه اقتصادی از سوی آحاد ملت یادآور شد: با عنایت به سوابق روشن و تجربه آقای دکتر آل اسحاق در زمینه اقتصادی و با توجه به اینکه وی تیم اقتصادی و برنامه های مدون دررابطه با حل مشکل تورم ، اشتغالزایی و ... دارد، حزب موتلفه او را به عنوان نامزد خود معرفی کرده است.

 وی ضمن این که بر تدین ، تدبیر و علم آقای آل اسحاق صحه گذاشت، افزود: آقای آل اسحاق از تحصیلات عالیه در زمینه مدیریت اقتصادی و استراتژیک برخوردار است و با توجه به ریاست اتاق بازرگانی تهران و سابقه وزارت بازرگانی با فعالان اقتصاد دولتی و بخش خصوصی رابطه داشته و از ریز مشکلات و همچنین ظرفیت های موجود در کشور برای حل آنها مطلع است. بنابراین در شرایط ویژه کنونی ایشان می تواند در جهت رفع محرومیت اقشار آسیب پذیر، افزایش تولید داخلی، افزایش تجارت خارجی، ساماندهی امور مهمی همچون تورم، بیکاری و ... تأثیرگذار باشد.

دبیر استان تهران در بخش پایانی مصاحبه ضمن اشاره به گروه همراهی کننده ایشان که در زمینه‌های مختلف تخصص داشته و توان اداره کشور در دوره آینده را دارد، ابراز امیدواری نمود در انتخابات پیشِ‌رو ملت بزرگ و سرفراز ایران اسلامی فارغ از هر سلیقه و گرایشی با شرکت در انتخابات، حماسه ای عظیم تر از گذشته خلق نمایند.


https://shoma-weekly.ir/NDtCGM