شهرستانها

انتخابات و خلع سلاح مخالفان

پیام انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد در ایران هم متوجه جریانهای سیاسی داخلی است و هم متوجه دشمنان خارجی انقلاب. از مهمترین پیام داخلی این انتخابات آن است که مردم با هیچ جناحی عقد اخوت نبسته اند و کشور را با گروه کوچکی نمی توان اداره کرد. اما از مهمترین پیامد خارجی انتخابات خلع سلاح مخالفان جمهوری اسلامی است.آ
نصرت الله حیدری- انتخابات ریاست جمهوری  یازدهم در ایران در سال  92 با شکوه خاصی برگذار گردید وحماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری محقق گردید. ملت بزرگ ایران با مشارکت 72.7 درصدی در این دوره از انتخابات بار دیگر چشمها را به خود متوجه ساختند. عظمت حماسه سیاسی ملت ایران آنچنان بزرگ است که دوست و دشمن زبان به تحسین آن گشوده  و مخالفان مردم سالاری دینی کاملاً خلع سلاح شده اند و طبیعتاً ما باید از این حماسه برای تأمین منافع ملی خود در حوزه های مختلف بهره بگیریم. این دوره از انتخابات در شرایطی برگذار گردید که دشمنان انقلاب اسلامی از ماهها قبل برای تخریب آن همه توان رسانه ای خود را بهکار بردند.

آنها حتی از استراتژی تحریم نیز سخن گفتند. اما ملت که از رهبری رهنمود می گیرد این بار در یک فضای کاملاً رقابتی وپرشور وبا نشاط و در  بار دیگر دشمنان انقلاب را ناکام گذاشتند. البته در شکل گیری این فضای سالم ورقابتی که اخلاق بر آن حاکم بود نامزدهای محترم ریاست جمهوری نیز سهیم هستند. برگزاری سالم مناظره ها در رسانه ملی و پایبندی همه به اخلاق و قانون بسترساز حماسه ملی بود و امروز همه خوشحال هستنند و کسی احساس شکست نمی کند. امروز همه پیروز این میدان هستند و ریاست محترم جمهور منتخب نیز پیروز واقعی را ملت ایران دانستند.

پیام انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد در ایران هم متوجه جریانهای سیاسی داخلی است و هم متوجه دشمنان خارجی انقلاب. از مهمترین پیام داخلی این انتخابات آن است که مردم با هیچ جناحی عقد اخوت نبسته اند و کشور را با گروه کوچکی نمی توان اداره کرد. اما از مهمترین پیامد خارجی انتخابات خلع سلاح مخالفان جمهوری اسلامی است.آنها دریافتند که انتخابات در ایران کاملاً جدی و رقابتی است و کسی از صندوقها بیرون می آید که رأی ملت را بهدست آورده باشد. در اینجا جایگاه امین شورای نگهبان ودستگاههای برگذار کننده انتخابات در ایران برای جهانیان روشن شد. آنها یافتهاند مردم سالاری و الزامات آن، در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است و رشد روزافزون مردم در بیان خواست و اراده خود و رد و تأیید عملکرد و دیدگاهها با زبان دموکراتیک، نماد و مظهری از نهادینه شدن مردم سالاری در ایران  است.

از دیگر پیامدهای این انتخابات رأی اعتماد ملت به یک روحانی فرهیخته وانقلابی است که در نظام اسلامی در عرصه های مختلف منشأ اثر بوده وامتحانات بسیاری را در دفاع از انقلاب در کارنامه خود دارد.

* دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان ایلام

https://shoma-weekly.ir/jlujWY