شهرستانها

انتخابات مصر دلیلی بر حقیقت بیداری اسلامی است

نادر مقدسی: تتایج انتخابات تونس آنچه در کشورهای عربی روی داده یک «بیداری اسلامی» حقیقی است.

نادر مقدسی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در جلسه شورای استان این حزب در اراک، اقبال ملت مصر به کاندیدای اخوان ‌المسلمین در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دلیلی بر بیداری اسلامی در مصر خواند و گفت: اقبال ملت مصر در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری نشان می‌دهد که همانند نتایج انتخابات تونس آنچه در کشورهای عربی روی داده یک «بیداری اسلامی» حقیقی است.وی افزود: ملت‌های منطقه پس از قیام علیه دیکتاتورهای خود و سرنگونی رژیم‌های سابق تصمیم گرفتند که از طریق صندوق‌های رای هویت تاریخی و اسلامی خود را بازیابند و کاندیداهای اسلام گرا را برای اداره کشور برگزینند.
مقدسی با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم افزود: مجلس نهم یک مجلس اصولگراست و اکثریت قریب به اتفاق آنرا اصولگرایان تشکیل داده اند. لذا فراکسیون اصولگرایان که خرده فراکسیون های اصولگرایی را در درون خود مدیریت می کند یک صدا از آن بیرون خواهد آمد، آن هم صدای وحدت و همگرایی ملت و صدای اطاعت از امام و رهبری است.ضمن اینکه هر خرده فراکسیونی دیدگاه های خود را خواهد داشت.وی گفت: همه باید توصیه‌های رهبری را مدنظر داشته باشیم و در راستای تحقق آن تلاش کنیم،رهبر انقلاب این دهه را دهه عدالت و پیشرفت و امسال را هم سال حمایت از تولید ملی نامگذاری کردند‌ لذا همه تلاش مسئولان باید صرف تحقق فرمایشات رهبری باشد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی تصریح کرد:در حال حاضر با توجه به تهدیدات اقتصادی، مهمترین مسئله توجه به شعار امسال یعنی حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است. اگر این مسئله مورد توجه جدی قرار بگیرد طبعا مسئله اشتغال حل می شود و رونق اقتصادی بوجود می آید و بازار کسب و کار رونق پیدا می کند ودر مجموع رفاه نسبی هم برای جامعه ما بوجود می آید.
وی افزود: با توجه به اینکه در دولت های نهم و دهم اقدامات زیادی در حوزه اقتصادی انجام شده اما این عملکردها را شایسته اقتصاد مطلوب نمی بینیم و معتقدیم کشور نیازمند ایجاد رونق اقتصادی است که مجلس می تواند در این راستا نقش تاثیر گذاری را ایفا کند.

https://shoma-weekly.ir/aVDMtu