ورزش

امید نمازی؛ چرا آمد و چرا رفت!؟

خدا برکت بدهد به تیم ملی فوتبال ایران که نردبان خیلی‌ها شده و آنان را از گمنامی به اوج اشتهار رسانده است.
امید توکلی- خدا برکت بدهد به تیم ملی فوتبال ایران که نردبان خیلیها شده و آنان را از گمنامی به اوج اشتهار رسانده است.

راستی فکرش ر ا کردهاید، اگر «کارلوس کی روش» به ایران نمیآمد، چه بر سر «امید نمازی» میآمد؟ چگونه این فرد بدون سابقه روشن ورزشی و فوتبالی میتوانست به عنوان مربی، نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان را تجربه کند؟

اصلاً این آقای ایرانی – آمریکایی ! چه سرنوشتی پیدا میکرد!؟

اما «کی روش» به ایران آمد تا «امید نمازی» جای مربیان خوب و با دانش داخلی نظیرحسین فرکی، منصور ابراهیمزاده، مجید جلالی، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، عبداله ویسی، کریم باقری و... را اشغال کند! کسانی که سالها برای فوتبال این مملکت زحمت کشیده، عرق ریخته و خاک خوردهاند ولی باید شاهد بالا و پایین پریدن یک فرد گمنام میبودند! مربی ناآشنایی که بالاخره هم مزد زحمات کی روش و فوتبال ایران را داد و در آستانه جام جهانی تیم ملی را به حال خود‌‌ رها کرد! ابتدا به ساکن بحث تکراری و تهوع آور مشکلات خانوادگی مطرح شد و سپس کاشف به عمل آمد که «امید نمازی» به لطف شهرت ناشی از بالا و پایین پریدن کنار «کارلوس کی روش» توانسته نظر فدراسیون فوتبال آمریکا برای هدایت تیم ملی بانوان آن کشور را جلب کند! از آن جالبتر واکنش «کارلوس کی روش» به این اتفاق بود. بزرگترین حامی «امید نمازی» در اظهار نظری عجیب و انتقادآمیز توانایی فنی دستیارش را زیر سئوال برد و عنوان داشت: «کار نمازی را عباس تدارکات تیم ملی هم میتواند انجام بدهد!» البته این اتفاق نه اولین بار است که در فوتبال و ورزش ایران میافتد و نه آخرین آن خواهد بود و به نظر میرسد، تا ابد ادامه داشته باشد، اما با این وجود دو سئوال ساده از کی روش و فدراسیون فوتبال داریم و امیدواریم جوابی قانع کننده برای آن وجود داشته باشد؟ ۱-آقای
کی
روش مگر خودت امید نمازی را به عنوان دستیار انتخاب نکردی؟ چرا دو سال تمام کسی را کنارت نگه داشتی که در حد یک تدارکاتچی بود؟! ۲-حالا فدراسیون فوتبال چه واکنشی به این اتفاق نشان خواهد داد؟ آیا با امید نمازی هم قراردادی از نوع خاص بستهاید؟!

https://shoma-weekly.ir/U6tRGX