شهرستانها

امیدواریم همه ما همچون شهدای مؤتلفه اسلامی گام برداریم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اعضای فعلی حزب مؤتلفه اسلامی در پایتخت نیز افرادمؤثر‌و انقلابی هستند کهمی‌توانآنان را از یاران باوفای انقلاب نامید.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اعضای فعلی حزب مؤتلفه اسلامی در پایتخت نیز افرادمؤثرو انقلابی هستند کهمیتوانآنان را از یاران باوفای انقلاب نامید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،حجتالاسلاممحمدعلی آل هاشمدر دیدار با اعضای حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت سالروز شهادتطلایهدارانآفتاب،بابیاناینکه
خداوند
صراحتاًدر قرآن فرمودند: اگرهرکسیبه دین کمکی کند، خداوند نیز به او کمکمیکنداظهار کرد:انسان باید ازراههایمختلفیازجملهاز طریق مال، زبان و جاندرراهخدا قدم بردارد.

وی افزود: امام خمینی (ره) نیز پیش از انقلاببهوسیلهامربهمعروفو نهی از منکردرراهخدا قدم برداشتند و حرکت بزرگانقلاب اسلامی را کلید زدند.

نمایندهولیفقیهدر آذربایجان شرقیبابیاناینکهشهیدان حزب مؤتلفه اسلامی نیز در راستای اعتلا و پیروزی انقلاب اسلامیقدمهایمهمی برداشتند گفت:
امام خمینی (ره) نیز عنایت
ویژهایبه عزیزان داشتند چراکهاین شهدا در مسیر مقابله دشمنان اسلامگامهایبلندی داشتند که امیدواریم همه ما همچون این شهدا در این مسیر گام برداریم و راه آنان را ادامه دهیم.

امامجمعهتبریز خاطرنشان کرد:اعضای فعلی حزب مؤتلفه اسلامی در پایتخت نیز افرادمؤثر و انقلابی هستند کهمیتوانآنان را از یاران باوفای انقلاب نامید. رحیم جهانی، دبیر استان حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت:حزب مؤتلفه اسلامی وظیفه تربیت نیروهای متعهد و متخصص در راستای اداره امور کشور را دارد. وی با اشاره به اینکه این حزب با نیم قرن سابقه کار حزبی، افراد متدین، مومن و انقلابی را از همه اقشار از جمله گروه های علما، طلاب، دانشگاهیان، دانشجویان، اصناف و کسبه بازار و دانش آموزان عضوگیری
می کند افزود:
حزب مؤتلفه اسلامی، سه نسل انقلاب را تجربه کرده و پیمودن راه خدمت و شهادت را افتخاری برای خود می داند. دبیر استان حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه این حزب خدمات گوناگونی را از 15 خرداد 42 تا کنون در راستای اسلام، استقلال و آزادی انجام داده است، ابراز داشت:26 خردادماه سالروز شهدای حزب مؤتلفه (سالروز شهادت طلایه داران آفتاب) است که این روز اعضای این حزب از جمله بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک نژاد با حکم امام خمینی (ره) با رژیم ستم شاهی در راستای طرح ننگین کاپیتولاسیون به مبارزه برخاستند که در این ایام به شهادت رسیدند.

https://shoma-weekly.ir/VlPU2G