شهرستانها

امیدواریم مردم از انتخاب دولت یازدهم و دوازدهم تجربه بگیرند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امیدواریم مردم از این انتخاب تلخ دولت یازدهم و دوازدهم تجربه بگیرند و در دولت جدید فردی را انتخاب کنند که خدمت گذار واقعی مردم باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امیدواریم مردم از این انتخاب تلخ دولت یازدهم و دوازدهم تجربه بگیرند و در دولت جدید فردی را انتخاب کنند که خدمت گذار واقعی مردم باشد.

امید مردم

محمدحسین شفیعی ها عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتوگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به عملکرد دولت یازدهم اظهار کرد: دولت یازدهم و دوازدهم با یک شعار فریبنده تحت عنوان "تدبیر و امید” وارد عرصه رقابت ریاست جمهوری شد که نگاههای مردم را به خود جذب کرد به طوری که مردم امید داشتند تا دولت با سیاستهایی که اعلام کرده بتواند گشایشی را در وضعیت زندگیشان ایجاد کند.

وی افزود: طی این هفت سال شاهد بودیم علی رغم همه امتیازاتی که این دولت در اختیار داشته اما متاسفانه به دلیل تفکرات خاص سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برخلاف شعار و نامی که بر خود نهاده است نیز حرکت کرد.

اعتقادمردم به بیتدبیری محض دولت

دبیر حزب موتلفه استان قزوین گفت: امروز آنچه که بعد از هفت سال در جامعه شاهد هستیم، ناامیدی جدی مردم و اعتقاد به بیتدبیری محض دولت در عرصههای مختلف بوده است.

شفیعی اضافه کرد: وضعیت عمومی جامعه در بخشهای مختلف، به ویژه در اقتصاد و معیشت به طور جدی در فشار و تنگنا است اما منکر نیستیم که در طول حیات این دولت هم حوادث و رخ دادهای ویژه و خاصی اتفاق افتاد با این وجود عمده این فشارها ناشی از بیتدبیریها و سیاستهای غلط دولت و رئیس جمهور بود که کشور را به این وضعیت کشاند.

شفیعی ابراز کرد: امیدواریم که دولت توصیههایی که رهبری در جلسه اخیر با دولت داشتند را نصبالعین خود در یک سال باقیمانده کنند و حداقل کارهای بر زمین مانده را سامان دهند چراکه مردم انتظار هیچ کار جدید از دولت ندارند.

دبیر حزب موتلفه استان قزوین در پایان گفت: امیدواریم مردم از این انتخاب تلخ دولت یازدهم و دوازدهم تجربه بگیرند و در دولت جدید فردی را انتخاب کنند که خدمت گذار واقعی مردم باشد.

https://shoma-weekly.ir/i4RNuK